۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۶۳۸

اجساد فلسطینیان در قبرهای شماره دار دفن می‌شود

مقامات صهیونیستی تصمیم دارند به جای تحویل اجساد فلسطینیان به خانواده‌هایشان، آنان را در قبرهایی شماره‌دار دفن کنند.
اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا،گیلعاد اردان، وزیر امور داخلی رژیم اسرائیل ضمن مخالفت با تحویل اجساد قربانیان فلسطینی، پیشنهاد ایجاد قبرستانی خاص با قبرهای شماره‌دار را برای دفن اجساد این افراد مطرح کرده است.

 

در همین حال بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل از شورای امنیت این رژیم خواسته است تا امکان ایجاد قبرستانی برای دفن اجساد فلسطینیان را بررسی کند.

 

آویگدور لیبرمن، وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی نیز روز پنج شنبه خواستار تحویل ندادن اجساد فلسطینیان به خانواده‌هایشان شده بود.

 

کابینه رژیم اشغالگر در پی حملات چهارشنبه شب در تل آویو که 4 کشته و چندین زخمی برجای گذاشت، اقداماتی سخت‌گیرانه علیه فلسطینیان در پیش گرفته است.

 

با تصمیم کابینه صهیونیستی، تمامی مسیرهای شهرک یطا در جنوب الخلیل بسته شده، مجوز ورود فلسطینیان به سرزمین‌های اشغالی 1948 در ماه رمضان لغو شده و مجوز کاری خانواده و بستگان عاملان عملیات تل آویو باطل شده است.


گفتنی است، رژیم اسرائیل در خلال انتفاضه دوم فلسطینیان که از سپتامبر سال 2000 آغاز و تا فوریه 2005 ادامه داشت نیز اجساد فلسطینیان را تحویل خانواده‌هایشان نمی‌داد و آنان را در قبرستانی جدا، دفن می‌کرد.

 

در خلال انتفاضه دوم حدود 3 هزار فلسطینی کشته شدند.

 

دور تازه درگیری‌ میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی که «انتفاضه سوم» نامیده می‌شود از مهر ماه سال 1394، با ورود صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی تحت حمایت نیروهای اسرائیلی، آغاز شد.

 

نیروهای صهیونیستی از پاییز گذشته تاکنون بیش از 210 فلسطینی از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده‌اند./982/ب102/د

ارسال نظرات