۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۴۴۳
عضو ارشد حزب الله خبر داد؛

هلاکت 167 تروریست در 4 روز اخیر در سوریه/ احتمال افزایش نیروهای حزب الله در جنگ با تکفیر

معاون رییس اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هلاکت 167 تروریست در 4 روز اخیر در سوریه اظهار داشت که در صورت نیاز، نیروهای بیشتری به سوریه اعزام خواهند شد.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق معاون رییس اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت علی حسین مرعی از نیروهای این حزب در حسینیه منطقه غندوریه گفت: مشارکت حزب الله در جنگ سوریه با جزء اندکی از نیروها صورت گرفته است و اگر نیاز باشد نیروهای خود را در این کشور افزایش خواهیم داد. این مساله را بدون شک و تردید و با جرأت و اراده انجام خواهیم داد تا تکفیری ها بدانند این اقدام با هدف حمایت از کشور و خانواده مان صورت می گیرد.

 

وی بر تلاش برای آزادی ساکنان کفریا و فوعه تأکید کرد و افزود: با شجاعت و قهرمانی و بر اساس وظیفه ملی و انسانی و اخلاقی به جنگ تروریست ها در سوریه رفته ایم. یکی از مهمترین نتایج این جنگ این است که نقاب از چهره سیاست های عربستان سعودی که به حمایت مستقیم از جبهه النصریه به عنوان شعبه القاعده در سوریه می پردازد، برداشته شد.

 

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: کشف این نکته که آمریکا به عربستان اجازه می دهد تا سلاح را در اختیار جبهه النصره و تکفیری ها در حلب و ریف جنوبی قرار دهد و همچنین رژیم صهیونیستی در کنار نظام عربستان قرار گرفته تا از شکست داعش و جبهه النصره در سوریه جلوگیری کنند از دیگر دستاوردها به شمار می آید.

 

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: گروه های تکفیری بیش از 3 ماه است که تلاش می کنند جنگ در حلب را با حمایت آمریکا، عربستان و ترکیه به نفع خود پایان دهند اما همه نقشه های آنان ناکام مانده و قهرمانان مقاومت در 4 روز اخیر ضربات تاریخی به آنان وارد کرده به گونه ای که 167 کشته و صدها مجروح به جای گذاشتند.

 

وی با تأکید بر اینکه مانور نظامی رژیم صهیونیستی به هیچ وجه علیه عربستان و تکفیری ها نیست، گفت: اسرائیل به دلیل هراس از مقاومت اسلامی لبنان به مانور و آموزش نظامی می پردازد و نه از ترس سلاح عربستان و ائتلاف سعودی و همایش های عربی ـ اسلامی، بلکه از مقاومت اسلامی هراس و رعب و لرزه شدیدی دارد.

 

معاون رییس اجرایی حزب الله اظهار داشت که به هراس رژیم اشغالگر از مقاومت و همپیمانی این رژیم با عربستان افتخار می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات