۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۳۳۴۴۹
دبیرکل جنبش اهل الحق:

سیاستمداران شجاعت را از مجاهدان فراگیرند

دبیرکل جنبش اهل الحق عراق ضمن تبریک آزادسازی فلوجه خاطرنشان کرد که سیاستمداران شجاعت را رزمندگان فراگیرند.
حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش اهل الحق عراق، روز گذشته طی پیامی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز عراق به دلیل پیروزی های بدست آمده در بر جریان تروریستی و تکفیری داعش در جریان عملیات آزادسازی شهر فلوجه تبریک می گویم و خداوند متعال را شکرگذار هستیم.

 

وی افزود: از رزمندگان و شهدای که در جریان این عملیات با جان خود از عراق دفاع کردند و در برابر تروریسم ایستادند تشکر می کنیم.

 

دبیرکل جنبش اهل الحق، پیروزی به دست آمده طی 25 روز عملیات آزادسازی فلوجه را نتیجه رشادت‎های اعضای بسیج مردمی و پلیس این کشور در مبارزه با تروریسم دانست و اظهار داشت: همه اعضای نیروهای مسلح با یکدیگر متحد شدند و توانستند که ضربه سنگینی به تروریسم وارد سازند و آنان را مجبور به عقب نشینی از اراضی اشغال کنند.

 

وی ادامه داد: پیروزی رزمندگان بر جریان تروریستی و تکفیری داعش فقط یک پیروزی نظامی نبود بلکه مجاهدان عراقی توانستند که در جنگ با اشخاص و گروه‎های که خواستار تجزیه کشور و یا بغض و کینه‎ای نیست به عراق داشتند، پیروز شوند.

 

حجت الاسلام خزعلی سیاستمداران عراقی را به شجاعت و وطن دوستی دعوت کرد و اظهار داشت: سیاسمتداران از شجاعت، رشادت و وطن دوستی مجاهدان که مصلحت مردم کشورشان را بر همه چیز حتی جان‎های خود ترجیج دادند، درس بگیرند. ما اجازه نمی دهیم که سیاستمداران به سبب مصالح شخصی و حزبی خود رزمندگان عراقی را به کشتن دهند.

 

وی افزود: فلوجه به وطن اصلی خود بازگشت و فردا با تکیه بر رشادهای رزمندگان موصل را از لوث تروریسم پاکسازی خواهد شد./994/ب902/د

ارسال نظرات