۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۵۴۹
امام جمعه آمل:

امام حسن مجتبی الگوی کامل احسان و نیکوکاری است

امام جمعه آمل با بیان این که امام حسن مجتبی(ع) الگوی کامل احسان و نیکوکاری است، گفت: این امام همام، امام مهربانی ها و کرامت است که دوستی، محبت، عشق و کرامت را ترویج داده و در این عرصه کوشا بودند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل شب گذشته در همایش آغاز دهمین سال تأسیس مجمع خیرین شهرستان آمل با گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: امیدواریم توفیق درک ماه مبارک رمضان و فرامین الهی را داشته باشیم تا در مسیر سعادت و تعالی قرار گیریم.

 

وی افزود: امام حسن مجتبی(ع) در عبادت، بندگی، زهد و تقوا در عصر و زمان خود بر همه انسان ها برتری دارد و امامت ایشان درسی برای همگان است.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: امام حسن مجتبی(ع) دو بار در طول حیات همه اموال و دارایی خویش را در میان فقرا و نیازمندان تقسیم کردند تا در مسیر خوشنودی پروردگار متعال گام بردارد.

 

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که امام حسن مجتبی(ع) الگوی احسان و نیکوکاری است، ادامه داد: این امام همام امام مهربانی ها و کرامت است که دوستی، محبت، عشق و کرامت را ترویج داده و در این عرصه کوشا بودند.

 

وی اظهارداشت: انسام باید حرص را از وجود خود دور کرده و تلاش کند یاریگر نیازمندان و مستمندان باشد.

 

امام جمعه آمل افزود: ضرورت دارد دست دیگران را در ایام اکرام و محبت به نیازمندان بگیریم و از مال خود برای این مسیر نیکو و پسندیده بگذریم.

 

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: مال دنیا ارزش ندارد و کسی نمی تواند به دارایی خود دل ببندد که مشخص نیست چه اتفاقی برای ما حاصل می شود و باید آخرت خود را آباد کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما در حال آزمایش هستیم که باید از این امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

 

امام جمعه آمل بیان داشت: انسان هایی که با خداوند متعال معامله می کنند اقدام بسیار بزرگی است که در این راستا قدم برمی دارند.

 

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: ضرورت دارد خیرین شاکر خداوند متعال باشند که در مسیر نیکی و خیرخواهی قدم برمی دارند و برکات و دستاوردهای بسیاری در آن وجود دارد.

 

وی افزود: مجمع خیرین شهرستان آمل کارهای خوبی انجام می دهند که نیاز است ما هم با این عزیزان همراه و همیار شویم.

 

مسعود نیکپور، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل افزود: مجمع خیرین شهرستان آمل تشکلی اجتماعی و فرهنگی است که به امور خیریه می پردازد و از وابستگی های دولتی و سیاسی به دور و در راستای امور خیریه گام برمی دارد.

 

وی تصریح کرد: مجمع خیرین شهرستان آمل یکی از بزرگ ترین و پرافتخارترین تشکل های خیریه در استان است که ما و خیرین بر خود می بالیم از کار ما کاسته نشده و مایه سربلندی برای همه همشهریان خود هستیم.

 

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل افزود: ما خودمان را در کنار دولت می بینیم و سربلندی ملت را می خواهیم و نمی توانیم بی تفاوت باشیم.

 

وی ادامه داد: خیرین شهرستان آمل در عرصه های مختلف پیشگام و پیشتاز هستند که جای قدردانی و سپاس دارد.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم اظهارداشت: خیرین عزم نیکو و شایسته داشته و تلاش های ارزشمندی در امور خیرخواهانه صورت می دهند که بسیار ارزشمند است.

 

معاون استاندار مازندران افزود: نهایت محبت در تمام فعالیت های مجمع خیرین شهرستان آمل وجود دارد که عزم بلندی در تصمیمات و تلاش های صورت گرفته نهفته است./1314/202/ب2

ارسال نظرات