۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۳۳۵۸۳
امام جمعه برازجان عنوان کرد؛

نقش مهم نیروهای معتقد و وفادار به نظام در صیانت از ارزش‌های اسلامی

امام جمعه برازجان گفت: نیروهای معتقد و وفادار به نظام اسلامی بیشترین نقش را در صیانت از ارزش‌های اسلامی ایفا کردند.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، اعضای هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان صبح امروز با حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسن مصلح در این دیدار به تبیین اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و ترویج سیره اهل البیت علیهم السلام پرداخت و گفت: نیروهای معتقد و وفادار به نظام اسلامی بیشترین نقش را در صیانت از ارزشهای اسلامی ایفا کردند.

امام جمعه برازجان با اشاره به فعالیت های هیأتهای رزمندگان بر استمرار این فعالیت ها تأکید کرد و افزود: هیأت رزمندگان باید در برگزاری مناسبت های مذهبی و انقلابی نقش بیشتری داشته باشد و از سیاست زدگی و جناح بندی دوری کند.

وی در ادامه به لزوم جریان سازی فرهنگی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: گروههای متدین و معتقدی همچون هیأت رزمندگان می توانند با توجه به مسائل محتوایی و معرفتی، جریان فرهنگی در جامع ایجاد کند.

 حجت الاسلام مصلح با تقدیر از مسؤولان و اعضای هیأت امناء هیأت رزمندگان اسلام به متولیان توصیه کرد: هیأت های رزمندگان را در بخش های تابعه نیز راه اندازی نمایند.

در ابتدای این دیدار رییس و اعضای هیأت رزمندگان شهرستان نکاتی را در خصوص فعالیت های هیأت و مسائل روز مطرح کرد./833/203/ب3

ارسال نظرات