۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۳۳۵۹۹
امام جمعه خورموج:

عدم تبعیت از دشمن جهاد کبیر است

امام جمعه خورموج گفت: غیر از جهاد اکبر و جهاد اصغر، جهاد دیگری به عنوان جهاد کبیر داریم و عدم تبعیت از دشمن جهاد کبیر است.
امام جمعه خورموج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دشتی بر توجه مسؤولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید اقدام عملی انجام شود و از تولید داخلی حمایت شود.

 

امام جمعه خورموج بر استفاده بهینه از آب، مکانیزاسیون، تولید محصول سالم و رعایت الگوی کشت تاکید کرد.

 

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان بر استفاده از فرصت های معنوی این ماه تاکید کرد و ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است که باید از آن بهره کافی ببریم.

 

حجت الاسلام مصلح در ادامه از زحمات تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی تشکر کرد و بیان داشت: اشخاص خدومی در مجموعه جهاد کشاورزی که زیر بنای اقتصاد مقاومتی است فعالیت می کنند و این نهاد دارای جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه خورموج افزود: مقام معظم رهبری حکیمانه و به روز و مرجعیت دینی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند که چند سالی است که در حوزه اقتصاد به صورت ویژه ورود کرده اند. وجود کلماتی چون حماسه، جهاد و شعار سال، اینها مفهوم زیر بنایی است که از ویژگی های مقام معظم رهبری است.

 

وی اضافه کرد: غیر از جهاد اکبر و جهاد اصغر، جهاد دیگری به عنوان جهاد کبیر داریم و عدم تبعیت از دشمن جهاد کبیر است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید اقدام عملی انجام شود و از تولید داخلی حمایت شود بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی عمده مأموریت ها به عهده جهاد کشاورزی است که با زندگی مردم ارتباط دارد. جنگ اول ما در حال حاضر، اقتصادی است در مسئله هسته ای جنگ اقتصادی شدت گرفت و هدف دشمن از این کار دست برداشتن ما از آرمان های خود است و دشمن به بهانه های مختلف جلوی رشد کشور ما می گیرد./833/203/ب3

ارسال نظرات