۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۳۳۶۶۳
کارشناس مذهبی استان مرکزی:

ترس دشمن از شیعه و انقلابی بودن ملت ایران اسلامی است

کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی گفت: دشمن از نفت، موشک و انرژی هسته ای ما نمی ترسد، بلکه ترس دشمن از شیعه و انقلابی بودن ملت بزرگ ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سید مهدی حسینی کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: دشمن از نفت، موشک و انرژی هسته ای ما نمی ترسد، بلکه ترس دشمن از شیعه و انقلابی بودن ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

منشأ به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی همان انقلابی بودن آن است

کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن ما تأکید دارند، باید گفت: این به آن لحاظ است که دشمن، غرب و دنیای استکبار فقط از انقلابی بودن و شیعه بودن مردم ما می هراسد.

 

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: منشأ به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی همان انقلابی بودن آن است و چقدر زیبا حضرت آقا به این نکته اشاره دارند که ما باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

 

ایستادگی در برابر ظلم و دنیای استکبار

کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری از آن لحاظ است که اگر ما انقلابی بودنمان را از دست بدهیم شیرازه اصلی انقلاب را از دست خواهیم داد.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: انقلابی بودن یعنی در مقابل ظلم و در برابر دنیای استکبار مقاومت و ایستادگی کنیم و تسلیم خواسته های نا به حق آنها نشویم.

 

انقلابی بودن یک ارزش و ضرورتی مهم

کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی یادآور شد: دقیقا همین کاری که مقام معظم رهبری با شکوه و مقتدر در برابر آمریکا انجام می دهند و در برابر آن و سیاست های خصمانه اش مقاومت می کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه انقلابی بودن یک ارزش و ضرورتی مهم است، خاطرنشان کرد: : اگر ما فاکتور اصلی انقلابی بودن را از دست دهیم دیگر هیچ برشی را در برابر دنیای استکبار نخواهیم داشت.

 

کارشناس مذهبی و امور دینی استان مرکزی با بیان اینکه مردم همیشه ثابت کرده اند اگر علما و بزرگانشان انقلابی باشند و انقلابی رفتار کنند آنها هم بیشتر به حرف این افراد گوش می کنند، اظهار داشت: در تاریخ هم این نکته به خوبی ثابت شده که نمونه آن را می توان به امام راحل اشاره کرد./842/302/ب2

ارسال نظرات