۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۶۶۶
آیت‌الله مهمان‌نواز مطرح کرد؛

مبلغان از بیان حقایق به مردم دریغ نکنند/ ضرورت توجه ویژه مسؤولان به سازمان تبلیغات اسلامی

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه روحانیان و مبلغان دینی می‌بایست از بیان حقایق به مردم دریغ نکرده و در این راه نیز به خداوند متعال تکیه کنند، گفت: فعالان نهاد تبلیغات اسلامی باید در مسیر ترویج آموزه‌های دینی هر پیشامدی را با دل و جان خریده و رسالت الهی خود را به درستی ایفا کنند.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیرکل و مسؤولان تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت اول تیرماه، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد، با تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: این امام همام کریم اهل بیت (ع) و مبین حقایق بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه درواقع سازمان تبلیغات اسلامی نیز مبین حقایق است، اضافه کرد: مبلغانی که مسؤولیت تبلیغ دین اسلام را پذیرفته‌اند باید بیان حقیقت را مهم‌ترین رویکرد خود قرار داده و آموزه‌ها و دستورات الهی را به مردم ابلاغ کنند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نقش عظیمی در جدا کردن حق و باطل دارد، تصریح کرد: این نهاد رسالت بسیار مهمی در جامعه دینی دارد زیرا تبلیغ دین در بین مردم باید بدون ترس و واهمه و برای کسب رضای الهی باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه روحانیان و مبلغان دینی می‌بایست از بیان حقایق به مردم دریغ نکرده و در این راه نیز به خداوند متعال تکیه کنند، اضافه کرد: فعالان نهاد تبلیغات اسلامی باید در مسیر ترویج آموزه‌های دینی هر پیشامدی را با دل و جان خریده و رسالت الهی خود را به درستی ایفا کنند.

 

نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: باید مسؤولان رده‌بالای کشور به ارزش والای نهاد تبلیغات اسلامی پی برده و مشکلات و کاستی‌های این نهاد را برطرف کنند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید کمک شود تا سازمان تبلیغات اسلامی همواره مستمر و پابرجا بماند، ادامه داد: آنچه امروز مهم است این است که همه نقش عظیم سازمان تبلیغات را درک کرده و توجه بیشتری به این نهاد شود.

 

وی با بیان اینکه خدمت و فعالیت در سازمان تبلیغات اسلامی توفیق ویژه الهی است، تصریح کرد: این نهاد اهداف والایی در راستای تقویت نظام اسلامی داشته و با فعالیت‌های خود اکنون مایه افتخار ملت ایران است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: به ویژه اکنون که دشمنان اسلام در جهان دست به دست هم داده‌اند تا دین اسلام را به عنوان دین خشن مطرح کنند، رسالت نهادهای فرهنگی مذهبی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی دوچندان می‌شود.

 

به گفته امام جمعه سابق بجنورد در طول سال‌های گذشته سازمان تبلیغات اسلامی با فعالیت‌های خود به خوبی توانسته دین اصیل اسلام را بهترین و کامل‌ترین دین معرفی کند.

 

وی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر نهاد روحانیت در جامعه، خاطرنشان کرد: روحانیان مبلغ در طول تاریخ در راه اسلام متحمل سختی‌ها و شکنجه‌های فراوانی شده‌اند اما درعین‌حال از کسی بیم نداشته و لحظه‌ای از انجام رسالت دینی خود عقب ننشسته‌اند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه امام خمینی (ره) نمونه بارزی از یک مبلغ مخلص دین الهی بود، افزود: امام راحل اتفاق شگرفی را در تاریخ رقم زد و با تلاش و فداکاری و حمایت مردم نظام اسلامی را تشکیل داد.

 

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل موفقیت امام راحل اخلاص او بود، اضافه کرد: باید همه روحانیان و مبلغان بنیان‌گذار نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب را الگوی عملی خود قرار دهند./201/9314/ب1

ارسال نظرات