۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۳۳۷۰۹
معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین مطرح کرد؛

برگزاری ۳۰۰ گفتمان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان قزوین

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته 750 گفتمان با موضوع آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی برگزار کردیم، گفت: امسال برگزاری 300 گفتمان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان قزوین قرار دارد.
حجت الاسلام عباس نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام عباس نظری معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عصر امروز در نشستی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با جمعی از خبرنگاران استان قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: از برنامه‌های شاخص و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بحث اوقات فراغت دانش‌آموزی است که در دو بخش هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: در طرح هسته‌های جوان بین سنین 15 تا 25 سال امسال 60 هسته فرهنگی داشتیم و هزار و 800 عضو جذب تاکنون جذب شده‌اند.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: 70 پایگاه به عنوان بوستان معرفت در سطح استان فعالیت می‌کنند و حدود 100 نفر از کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال در برنامه‌های دینی، فرهنگی و قرآنی بوستان‌های معرفت شرکت کرده‌اند.


حجت الاسلام نظری اظهار کرد: جلسات گفتمان‌های دینی در هسته‌های فرهنگی جوان به منظور پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی اعضای این هسته‌ها برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 750 گفتمان با موضوع آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی برگزار کردیم تصریح کرد: امسال برگزاری 300 گفتمان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان قزوین قرار دارد.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: گفتمان‌های دینی در سه سطح گفتمان های دانشجویی، دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام نظری با اشاره به برگزاری اردوهای درون استانی برای اعضای هسته‌های جوان و گروه‌های بوستان معرفت اظهار کرد: در این اردوها استعدادهای نوجوانان و جوانان شناخته می‌شود.


وی در پایان با اشاره به فعالیت‌هایی تبلیغات اسلامی استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: برگزاری همایش روحانیان با رویکرد تبیین تنگناهای اقتصادی استان و چالش‌های پیشروی اجرای اقتصاد مقاومتی، نشست با روحانیان شاخص و تأثیرگذار استان، اعزام مبلغ در 16 مناسبت با توصیه‌های تبلیغی و تولید و توزیع محتوا با موضوع اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات نهاد تبلیغات اسلامی در این راستا است./873/203/ب2

ارسال نظرات