۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۳۳۷۱۸
فعال سیاسی بحرین:

آل‎خلیفه نمی‎تواند شیخ عیسی قاسم را از کشورش اخراج کند

یکی از مسؤولان جنبش حق بحرین تصریح کرد: گرچه رژیم آل‎خلیفه درپی اخراج شیخ عیسی قاسم از کشورش است ولی به این هدف شومش نخواهد رسید.
عبدالغنی الخنجر از مسؤولان جنبش حق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالغنی الخنجر از مسؤولان جنبش حق بحرین در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی العالم با اشاره به محکومیت گسترده اقدام آل‎خلیفه در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم گفت: جمعی از علمای شیعه بحرین نظیر حجت الاسلام سید مجید المشعل، رییس مجلس علمای شیعه به همراه انقلابیان در برابر منزل شیخ عیسی قاسم تجمع کرده و اظهار داشتند که اجازه تعرض به این عالم بحرینی را نخواهند داد.

 

وی از مردم انقلابی بحرین خواست که به تجمع و تحصن خود در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم ادامه دهند و اظهار داشت: ملت بحرین باید با همه قوا در صحنه اعتراض حضور داشته باشند زیرا شرایط در این کشور به گونه‎ ای است که مردم نباید در برابر ظلم آل‎خلیفه دست بسته باشند.

 

این مسؤول جنبش حق بحرین افزود: آل‎خلیفه همان سناریویی که برای حجت الاسلام شیخ حسین نجاتی، نماینده آیت الله سیستانی در بحرین پیاده کرد درصدد اجرای آن برای شیخ عیسی قاسم است.

 

وی با اشاره به واکنش شیخ عیسی قاسم نسبت به این سلب تابعیت تصریح کرد: رهبر شیعیان بحرین این اقدام رژیم آل‎خلیفه را محکوم و اعلام کرد که هیچ گاه از کشورش خارج نمی شود. در نقطه مقابل نیز آل‎خلیفه به هر وسیله‎ای برای ساکت کردن مخالفان و اخراجشان از بحرین چنگ می‎زند به طوری که بارها شیخ عیسی قاسم را به قتل تهدید کرد و به منزلش یورش برد.

 

روزنامه نگار بحرینی: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم آتش انقلاب را افزایش داد

 

همچنین جواد عبدالوهاب، روزنامه نگار بحرینی، امروز در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی العالم، سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم را به زیان این کشور دانست و گفت: آل‎خلیفه با چنین اقدامی بحران این کشور را پیچیده‎تر کرده و موجب افزایش مشکلات می شود.

 

وی افزود: انقلابیان بحرینی این روزها بیش‎تر از گذشته متحد هستند. آل‎خلیفه با سلب تابعیت از رهبر شیعیان به اشتباه استراتژیک بزرگی دست زد و آتش انقلاب را افزایش داد به طوری که تسلط بر اوضاع برای آن با مشکلات متفاوتی همراه خواهد بود.

 

این روزنامهنگار بحرینی تاکید کرد: مردم بحرین مانند سایر کشورهای منطقه نیستند که در برابر چنین اقدام‎های ساکت بنشینند و یا کاری از دست‎هایشان بر نیاید بلکه طرفداران شیخ عیسی قاسم که جمعیت زیادی هستند تا رسیدن به خواسته‎هایشان به تظاهرات و اعتراض‎های خود علیه این اقدام آل‎خلیفه ادامه خواهند داد./994/ب933/د

ارسال نظرات