۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۴۳۳۷۲۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

سازمان تبلیغات اسلامی منجر به رشد فرهنگ دینی در جامعه شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی رشد فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه به همراه دارد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی و فرهنگی موثر در گسترش و توسعه فعالیت های دینی است که منشأ خیر و برکات بسیاری برای ایران اسلامی بوده است.
حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، عصر امروز در مراسم میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی رشد فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه به همراه دارد.

 

انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی و فرهنگی موثر در گسترش و توسعه فعالیت های دینی است که منشأ خیر و برکات بسیاری برای ایران اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام قربان پور خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام (ره) از اوایل انقلاب اسلامی کار خود را آغاز کرده و در ادامه با محوریت حضرت امام خامنه‌ای به حیات خود ادامه داده است.

 

احیای ارزش های مکتبی در جامعه

وی اعزام مبلغ، ساخت و ساز مساجد و خانه های عالم، خانه های قرآنی را بخشی از فعالت های پسندیده این سازمان دانست و خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه های مناسب خود به خوبی در برابر هجمه های بدخواهان ایستادگی کرده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با تلاش های خود منجر به احیای ارزش های مکتبی در جامعه شده است، اظهار داشت: این سازمان سبب گسترش مباحث مختلف اسلامی در بین عموم شده است و در مسیر پسندیده خود توفیقات فراوانی را کسب کرده است.

 

حجت الاسلام  قربان پور در ادامه در ادامه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که در اول تیرماه 1360 به همه همکاران در سراسر کشور به ویژه رییس سخت کوش و پرتلاش سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی تبریک گفت.

 

اجرای طرح قرآنی نور باران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه استان مرکزی با مشارکت خیران قرآنی به خوبی توانست در اجرای طرح قرآنی نور باران، طی دو سال متوالی ۹۳ و ۹۴ رتبه نخست کشوری را کسب کند، گفت: طرح قرآنی نور باران به صورت کشوری کار خود را آغاز کرد و در این طرح خداپسندانه خیران با هزینه خود اقدام به چاپ قرآن کریم کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در استان مرکزی بسیار خوب و چشمگیر است، گفت: در سال ۹۳، ۳۵ هزار جلد قرآن کریم و در سال ۹۴ نیز ۱۵هزار جلد قرآن از سوی خیران استان مرکزی به چاپ رسید./202/842/ب1

ارسال نظرات