۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۳۳۷۲۹
امام جمعه فارسان:

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس تأکیدی بر حقانیت مردم فلسطین است

امام جمعه فارسان گفت: حضور باشکوه مردم و مسؤولان در راهپیمایی روز قدس تأکیدی بر حقانیت مردم فلسطین و محو شدن رژیم اسراییل از جهان اسلام است.
امام جمعه فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان، عصر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در این شهرستان افزود: حضور باشکوه مردم و مسؤولان در راهپیمایی روز قدس تأکیدی بر حقانیت مردم فلسطین و محو شدن رژیم اسراییل از جهان اسلام است.


وی روز قدس را از روزهای مهم سیاسی و انقلابی در کشور دانست و اظهار داشت: روز قدس از ماندگارترین یادگارهای امام راحل(ره) است که تمام دنیای اسلام در این روز حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام می کنند.


حجت الاسلام جمالی زاده با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی وظیفه دینی همه مسلمانان جهان است، گفت: این وظیفه اخلاقی و دینی همه آزاد مردان و مسلمانان جهان است که در روز قدس پیام مظلومیت فلسطین را به جهانیان برسانند.


وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش گفت: یکی از بزرگترین ضربه های جبهه نفاق به انقلاب اسلامی، عملیات تروریستی هفتم تیرماه و به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش بود.


امام جمعه فارسان با اشاره به جایگاه علمی و عملی شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی افزون بر نقش انقلابی، جایگاهی والا در ترویج علوم و معارف اسلامی به ویژه در اروپا داشت و مأمنی برای انقلابیون بودند.


این مقام مسؤول ادامه داد: بر این اساس آیین گرامیداشت هفتم تیرماه همزمان با شب شهادت امیرالمومنین(ع) در 21 ماه مبارک رمضان در مصلای امام حسین(ع) شهر فارسان و با سخنرانی حجت الاسلام ربانی، استاد حوزه و دانشگاه قم برگزار می شود.


حجت الاسلام جهانبخش یوسفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: ضرورت دارد ارگان ها و نهادهای اجرایی، اطلاع رسانی، برنامه ریزی و فضاسازی مناسبی را برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس به عمل آورند.


وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده راهپیمایی روز قدس در هفت نقطه شهری و روستاهای بزرگ شهرستان فارسان برگزار می شود.


حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر فارسان از ساعت 11 صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی امام حسین(ع) این شهر محل برگزاری نماز جمعه تعیین شده است.


گفتنی است آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به تدبیر امام راحل(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است./202/9457/ب1

ارسال نظرات