۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۳۳۷۶۵
آیت الله دری نجف آبادی:

جوانان را به سوی استفاده بهینه از فضای مجازی هدایت کنیم

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه فیلتر کردن فضای مجازی در حال حاضر به نفع جامعه نیست، گفت: باید با برنامه ریزی های پسندیده و کارشناسی نسبت به آسیب شناسی فضای مجازی گام برداریم و جوانان را به سمت و سوی استفاده بهینه از آن هدایت کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه سه شنبه شب یکم تیرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز با فیلتر کردن فضای مجازی نمی توانیم به جنگ تکنولوژی و فناوری های مدرن برویم.

 

جوانان را به سمت و سوی استفاده بهینه از فضای مجازی هدایت کنیم

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه فیلتر کردن فضای مجازی در حال حاضر به نفع جامعه نیست، گفت: باید با برنامه ریزی های پسندیده و  کارشناسی نسبت به آسیب شناسی فضای مجازی گام برداریم و جوانان را به سمت و سوی استفاده بهینه از آن هدایت کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه همگان روز به روز شاهد توسعه و گسترش روز افزون علم و فناوری هستیم، گفت: به ‌کارگیری این امکانات با توجه به آثار مختلف اجتماعی و فردی نیازمند برنامه ریزی های کاربردی و کارشناسی از سوی مسؤولان هستیم.


مسؤولان ایران اسلامی باید بر فضای مجازی تسلط داشته باشند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسؤولان ایران اسلامی باید بر فضای مجازی تسلط داشته باشند و در مسیر آسیب شناسی شبکه های اجتماعی گام بردارند، اظهار داشت: امروز هر چقدر از علم و فناوری عقب نشینی کنیم دشمنان پیشرفت می کنند.


آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه استفاده فراگیر از شبکه های اجتماعی نیازمند مدیریتی با ساختار فرهنگی برای جلوگیری از برخی آثار مخرب این شبکه ها در جامعه است، گفت: روحانیان و دستگاه های فرهنگی نسبت به فرهنگ سازی استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید در این مسیر با برنامه منسجم تلاش کنند.
 

فضای مجازی در کشور بر اساس آرمان های انقلاب توسعه یابد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی با گسترش، توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف مخالف نیست، خاطر نشان کرد: فضای مجازی در کشور باید بر اساس آرمان های انقلاب، شهدا، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری توسعه یابد.


امام جمعه اراک در ادامه بیان کرد: ملت فهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید و باید آگاهانه از فضای مجازی بهره مند شوند و بدانند که تولید برنامه های مختلف در شبکه های مجازی از سوی غرب به خصوص اسراییل جنایتکار در راستای تخریب بنیان خانواده ها است.


شایان ذکر است، تشکیل کمیته تخصصی ساماندهی فضای مجازی به ریاست نماینده ولی فقیه و مشارکت سپاه روح الله، فرماندهی انتظامی، صدا وسیما، استانداری و اداره کل اطلاعات مهم ترین مصوبه این نشست بود./202/842/ب1

ارسال نظرات