۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۳۵۷۹۱
آیت الله دری نجف آبادی:

هدف از راهپیمایی روز قدس مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف های بزرگی به خیابان ها آمدند و رژیم جنایت کار صهیونیستی محکوم کردند، گفت: هدف از راهپیمایی روز قدس حمایت از فلسطین، قدس و مظلومان جهان و همچنین دفاع از امنیت منطقه و مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن بوده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی, نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک  لحظاتی پیش همزمان با بیست و پنجمین شب از ماه مبارک رمضان، در مراسم تفسیر سوره مبارکه کهف که در مصلای اراک برگزار شد، بیان کرد: از کوچکترین تا بزرگترین کارهای انسان ها دارای هدف است و انسان ها بدون هدف کاری نمی کنند.

 

حمایت از فلسطین، قدس و مظلومان جهان

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف های بزرگی به خیابان ها آمدند و رژیم جنایت کار صهیونیستی محکوم کردند، گفت:هدف از راهپیمایی روز قدس حمایت از فلسطین، قدس و مظلومان جهان و همچنین دفاع از امنیت منطقه و مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن بوده است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه هدف ها متفاوت هستند، اظهار داشت: یک هدف مثل علی بن ابیطالب(ع) و یک هدف هم عمروعاص است، یک هدف مثل امام حسین(ع) است و یک هدف هم مثل عمر بن سعد است پس هدف ها متفاوت هستند.


هدف های مادی و دنیوی ارزشی ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چیزی در عالم بدون هدف نیست، خاطر نشان کرد: خداوند متعال مگر می شود این عالم با این عظمت را بدون هدف آفریده باشد هیچ عقلی باور نمی کند و نتیجه می گیریم نظام خلقت هدفمند است و هدف از خلقت انسان ها، فرستادن پیغمبر ها و کتاب های آسمانی، عقل، فطرت، هوش، شعور، درک تعالی و کمال انسان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه هدف های مادی و دنیوی ارزشی ندارد، خاطرنشان کرد: دنیا مثل سراب می ماند و هدف اصلی از خلقت این است که آدمی به مقام انسان های بزرگ و کمال برسد.

 

بعد از مرگ به اعمال انسان ها رسیدگی می شود

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امیرمؤمنان(ع) فرمود کسی که در بستر افتاده و هنگام مرگش فرا رسیده در اولین مرحله زبانش از کار می افتد، چشم ها می بینند و گوش ها می شنوند اما زبان از تحرک ایستاده است و آدمی نمی تواند حرف بزند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در همان حال چشمانش می چرخد انسان به دور و اطرافش، به همسرش، به فرزندان و دارایی هایش نگاه می کند و حسرت می خورد و افسوس می خورد و فکر می کند عمرش را چگونه گذرانده است و می داند رابطه اش با دنیا قطع خواهد شد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه انسان ها در زمان مرگ بعد از زبان، گوش ها و بعد چشم هایشان از کار می افتند، گفت: بعد از مرگ به اعمال انسان ها رسیدگی می شود و آنها را به تحویل کنندگان اعمال و فرشتگان می دهند که شاهد اعمال ما بوده اند./842/202/ب2

ارسال نظرات