۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۳۷۹۴۲

هشدار ساکنان شهرک های اطراف نوار غزه درباره تداوم محاصره غزه

ساکنان شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار دادند که تداوم سیاست محاصره نوار غزه منجر به وخامت بیشتر اوضاع امنیتی در آینده نزدیک خواهد شد.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا،  روسای شوراهای منطقه ای شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه که دیروز چهارشنبه به مناسبت دومین سالروز جنگ 51 روزه غزه به دیدار نتانیاهو رفته بودند تا وی را به تصویب طرح های گردشگری در شهرک های صهیونیست نشین و منطقه نقب تشویق کنند، نسبت به انفجار اوضاع در باریکه غزه در صورت تداوم محاصره این منطقه هشدار دادند.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد که یدیعوت اعلام کرد در حالی که گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه خود را برای جنگ جدید آماده می کنند، ساکنان شهرک های اطراف نوار غزه خواهان تداوم آرامش در مناطق خود و بازگشت رونق به بخش گردشگری در این مناطق هستند.

 

در همین راستاع "شای حجاج" رییس شورای منطقه کیبوتس مرحاویم تاکید کرد که «متاسفانه همه می دانند که نبرد آتی نزدیک است و چاره ای برای آن نیست، اما کسی نمی داند که این جنگ کی روی خواهد داد.»

 

"گادی یرکونی" رییس شورای منطقه ای اشکول هم که در جریان جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014، در آخرین روز جنگ دو پایش در اثر شلیک گلوله خمپاره از سوی باریکه غزه به شهرک نریم قطع شد، خاطر نشان ساخت که جنگ اخیر، جنگ بسیار سختی بود، اما پس از آن ما شاهد بهبود اوضاع در شهرک های اطراف نوار غزه هستیم.

 

"یائیر فرگون" رییس شورای منطقه ای "حوف اشکلون" هم تصریح کرد که «من مطمئن هستم که جنگ آتی با نوار غزه در راه است، اما نمی دانم کی این جنگ آغاز خواهد شد؟ به نظر می رسد که ما تا 600 سال بعد هم روی صلح و امنیت را به خود نخواهیم دید.»/982/ب102/د

ارسال نظرات