۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۳۸۳۰۰

طرح رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری

مراجع صهیونیستی به منظور تامین امنیت شهرک نشینان اسرائیلی در جاده هایی که از شهرها و شهرک های فلسطینی در کرانه باختری می گذرد،
صهیونیست

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" در گزارش هفتگی خود تاکید کرد که مسؤولان صهیونیستی تصمیم دارند در چارچوب این طرح 9 برج مراقبتی برای کنترل مهم ترین جاده های کمربندی ایجاد کنند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام در حالی صورت می گیرد که رزیم صهیونیستی پیشتر 5 برج مراقبتی در طول جاده کمربندی "446 ـ تل آویو مودعیم ـ در نزدیکی بیت عور ـ صفا"، نزدیکی گذرگاه نظامی در خربثا، منطقه شمال غربی قدس اشغالی در نزدیکی بیت اکسا و نزدیکی روستای عطاره احداث کرده است.


در این گزارش می خوانیم که قرار است در این برج ها ده ها دوربین مدار بسته فوق پیشرفته نصب شود، ارتش اسرائیل همچنین تصمیم دارد تعدادی از این دوربین ها را به بالون های کوچک نصب شود.

 

در این گزارش می خوانیم که نظامیان اسرائیلی برای سومین هفته پی در پی به مجازات دسته جمعی شهروندان فلسطینی استان الخلیل ادامه می دهند. نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس به شهرها، روستاها، شهرک ها و اردوگاه های فلسطینی یورش می برند و آنها را بازرسی می کنند.در پی این تجاوزات زندگی بیش از 800 هزار فلسطینی مختل شده است.

 

در این گزارش خاطرنشان شده است که اشغالگران صهیونیست مبادی ورودی این شهرها، شهرک ها و روستاها را بسته اند.

 

دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی درباره سیاست همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی هشدار داد.


این نهاد فلسطینی اظهارات نژاد پرستانه مقامات صهیونیستی علیه فلسطینیان که تازه ترین آن اظهارات نفتالی بینیت وزیر آموزش عالی این رژیم مبنی بر ربودن فلسطینیان است را محکوم کرد و این اظهارات را به مثابه تشویق ارتش اسرائیل به سرکوب و قتل عام فلسطینیان خواند./982/ب103/د

ارسال نظرات