۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۹۸۵۷
عضو ارشد حزب الله:

عربستان خنجری بر قلب اعراب است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان از عربستان به دلیل ارتباط با رژیم صهیونیستی به عنوان خطری برای فلسطین و قدس و عامل ذلت اعراب یاد کرد.
شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در منطقه کونین برگزار شد، شرکت کنندگان در نشست جهان عرب را به محکومیت اقدامات عربستان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فراخواند.

 

وی افزود: عربستان سعودی با دیدار و ارتباط با دشمن صهیونیستی، به خطری برای فلسطین و قدس مبدل شده و خنجری بر قلب اعراب به شمار می آید. 

 

حجت الاسلام قاووق با اشاره به اینکه آل سعود به حرمین شریفین توهین می کند، اظهار داشت: در حالی که مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه عزت و کرامت و شکوه را به ملت های عربی هدیه کرد، عربستان با این نزدیکی به رژیم صهیونیستی در حال ذلیل کردن اعراب است.

 

این روحانی لبنانی ادامه داد: رییس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی چندی پیش با مدرک ثابت کرد که عربستان در جنگ سال 2006 علیه لبنان مشارکت داشت و اطلاعاتی را برای این جنگ در اختیار رژیم قرار داد. این مساله نشان دهنده دست داشتن عربستان در خون ملت لبنان در این جنگ بود.

 

وی تصریح کرد: لیبرمان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند روز پیش گفت که نتایج این جنگ همچنان زخمی خونین برای رژیم است و این مساله بدین معناست که اسرائیل پس از گذشت 10 روز همچنان طعم تلخ این شکست را می چشد./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات