۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۴۰۳۶۵

پرچم رژیم صهیونیستی در آمریکا به آتش کشیده شد

پرچم رژیم صهیونیستی در جریان تجمع معترضان همایش سراسری دمکراتها در آمریکا به آتش کشیده شد.
پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز چهارشنبه اعلام کرد که در جریان تجمع معترضان همایش سراسری دمکراتها در آمریکا، پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.


معترضان که سه شنبه شب به وقت محلی در شهر فیلادلفیا و در برابر محل برگزاری همایش دمکراتها تجمع کرده بودند؛ فریاد 'زنده باد انتفاضه' سر می دادند و برخی از آنان پرچم فلسطین را در دست داشتند.


به گزارش ایرنا، در جریان این تجمع، یکی از زنان شرکت کننده که صورت خود را پوشانده بود، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زد که با تشویق دیگران روبرو شد.


معترضان همچنین پلاکاردهای هواداران برنی سندرز، کاندیدای پیشین دمکرات ها را نیز به آتش کشیدند.


دیشب، تعدادی از هواداران سندرز و دیگر معترضان در خیابانهای اطراف ولز فارگو سنتر (محل برگزاری همایش) علیه خشونت پلیس تظاهرات کردند.


تارنمای خبری آمریکایی 'دیلی کالر' نیز با اشاره به این تجمع گزارش داد: فعالان حقوق مدنی سیاهپوستان در اعتراض به نامزدی هیلاری کلینتون در خیابان های فیلادلفیا تظاهرات کردند و فریاد زدند "به هیلاری رای ندهید او سیاهان را می کشد".


بر اساس این گزارش، در پی انتشار ایمیل های داخلی حزب و افشای توطئه علیه برنی سندرز، برخی تظاهرکنندگان تابوت نمادین حزب دمکرات را تشییع کردند.

 

در جریان دومین شب از همایش سراسری دمکرات ها، هیلاری کلینتون به صورت رسمی نامزد حزب شناخته شد تا برای پیروزی در انتخابات آبان ماه با دونالد ترامپ جمهوریخواه که هفته پیشین نامزدی وی نهایی شد؛ رقابت کند./982/ب102/د

ارسال نظرات