۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۴۲۷۷۱
روحانی اهل تسنن لبنانی:

جنگ 33 روزه آرزوی مدیترانه جدید آمریکا را نقش بر آب کرد

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان تأکید کرد که پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه سبب ناکامی نقشه آمریکا جهت برپایی مدیترانه جدید شد.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان در مراسم دهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه که در مرکز فرهنگی امام خمینی(ره) منطقه هرمل برگزار شد، تأکید کرد که مقاومت در این جنگ توانست معادله منطقه و جهان را تغییر داده و آرزوی مدیترانه جدید آمریکا را نقش بر آّب کند.

 

وی افزود: تصمیم آمریکا برای جنگ در سال 2006 با هدف ذبح مقاومت اسلامی جهت تحقق امنیت رژیم صهیونیستی، سرسپردگی لبنان به شرط های این رژیم و اسکان فلسطینیان در لبنان گرفته شد.

 

شیخ الکبش تصریح کرد: آمریکا همه تلاش های دیپلماتیک خود را در این راستا متمرکز کرد تا هیچ اعتراضی از سوی دولت های عربی خائن علیه این اقدام صورت نگیرد و همپیمانان لبنانی آن نیز برای نابودی مقاومت متحد شوند.

 

این روحانی اهل تسنن ادامه داد: مقاومت توانست بر دشمن صهیونیستی فائل آمده و با قدرت به جنگ تروریست تکفیری در سوریه برود. مطمئنا پیروزی نهایی در حلب سوریه نیز از آن مقاومت است که سبب تغییر واقعیت های استراتژیک نظامی جنگ خواهد شد./980/ب903/د

ارسال نظرات