۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۴۴۲۷۹
وزیر صنعت لبنان:

حزب الله در هر منطقه با پروژه آمریکایی-سعودی-صهیونیستی می جنگد

وزیر صنعت لبنان تأکید کرد که حزب الله در هر منطقه و مکانی به مبارزه با پروژه مشترک آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی می پردازد.
الحاج حسن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان در مراسم دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه که در بعلبک برگزار شد، گفت: در هر مکانی که حزب الله حضور دارد، جنگ علیه پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی ـ سعودی نیز وجود خواهد داشت.

وی مقاومت را تنها گزینه حزب الله توصیف کرد و افزود: پروژه جنگ 33 روزه از 10 سال پیش هنوز ادامه دارد و تنها چهره ها تغییر کرده اند. آمریکا دستور جنگ را در سال 2006 صادر کرد و دشمن آن را عملی ساخت و پس از 33 روز به این نتیجه رسیدند که توانایی پیروزی را ندارند و جنگ را متوقف کردند.

این وزیر لبنانی تصریح کرد: آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی که ناتوانی خود را در تحقق اهداف علیه مقاومت مشاهده کردند، پروژه تکفیری ها را با شعارهای اسلامی به راه انداختند؛ تکفیری هایی که هیچ چیزی از اسلام نمی دانند.

حسین الحاج خاطر نشان ساخت که عربستان امروزه به دلیل ارتباط با رژیم صهیونیستی، به صورت روشن و آشکار رسوا شده است و در حالی که 2 پیش از این مساله شرم می ورزید هم اکنون بدون شرم و خجالت به عادی سازی روابط با دشمن می پردازد.

وی در پایان از همه شهروندان خواست نسبت به تیراندازی در مراسم جشن و عزا به شدت خودداری کرده و از بروز مشکلات بیشتر برای مردم اجتناب ورزند./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات