۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۴۵۱۵۴
عضو ارشد حزب الله:

آل‎سعود از تجربه شکست همپیمان صهیونیستی خود در برابر مقاومت درس بگیرد

مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان، مقامات سعودی را به درس گرفتن از شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت اسلامی فراخواند.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از النشره، حجت الاسلام علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان در مراسمی که در بیروت برگزار شد، از گسترش جنایت در جهان ابراز نگرانی کرد و گفت: تأسف آور است که جهانیان از انسانیت به دور شده اند. آمریکا در راس این کشورها وجدان و انسانیت را پایمال کرده و در جنایت های رخ داده علیه بشریت سکوت می کند.

وی افزود: آیا اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین یک جنایت علیه بشریت محسوب نمی شود؟ آیا عربستان سعودی در حال ارتکاب جنایت علیه ملت یمن و بحرین نیست؟

این روحانی لبنانی تصریح کرد: سازمان ملل و جامعه جهانی که در حال گریه برای حقوق انسان و انسانیت است در قبال جنایت نظام سعودی علیه کشور مسلمان صلح طلب به اتهام مخالفت با تسلط عربستان چه اقدامی انجام داده است؟

حجت الاسلام دعموش خطاب به نظام سعودی گفت: اگر دین ندارید و برادری اسلامی و حرمت مسلمانان را به رسمیت نمی شناسید، ذره ای وجدان و انسانیت داشته باشید و به کشتار زنان و کودکان و کهنسالان و تخریب منازل و مساجد و بیمارستان ها خودداری ورزید.

وی با اشاره به اینکه وهابیت، همه را دشمن خود می داند، اظهار داشت: از همپیمانان صهیونیستی خود درباره تجربه شکست در لبنان سوال کنید و همانگونه که شیوه های قتل و تخریب و جنایت را از آنها یاد گرفتید، عقب نشینی از جنگ را از آنان فراگیرید و به شکست جنگ در یمن اذعان کنید./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات