۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۴۵۸۴۲

بنیاد بین المللی قدس خواستار حمایت دولت های عربی و اسلامی از قدس شد

بنیاد بین المللی قدس از دولت های عربی و اسلامی خواست تا از قدس و فلسطینیان ساکن آن و مقدساتش و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی حمایت های همه جانبه به عمل آورند.
قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیاد بین المللی قدس از دولت های عربی و اسلامی خواست تا از قدس و فلسطینیان ساکن آن و مقدساتش و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی حمایت های همه جانبه به عمل آورند و برای مقابله با توطئه های شوم دشمن صهیونیستی علیه این شهر و مقدساتش دست به تحرکات جدی و عملی و قاطع بزنند.

 این بنیاد در یک نشست خبری که دیروز سه شنبه به مناسبت چهل و هفتمین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در شهر بیروت ـ پایتخت لبنان ـ برگزار کرده بود، تاکید کرد که حفاری های صهیونیستی در زیر مسجد مبارک الاقصی تشدید یافته است، دشمن صهیونیستی می کوشد مسجد الاقصی را از وجود فلسطینیان غیور و همیشه در صحنه خالی کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نهاد از اردن خواست تا در قبال تعرضات اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی و کارمندان اوقاف اسلامی موضع جدی اتخاذ کند.

بنیاد بین المللی قدس همچنین خواهان حمایت مقامات امان از پاسداران مسجد الاقصی در برابر تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی شد./982/ب103/د

ارسال نظرات