۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۴۵۹۴۲
رهبر پاکستان:

فتح قله‎های علمی موجب ثبات تشیع در پاکستان است

رهبر شیعیان پاکستان در دیدار با اعضای جنبش دانشجویان شیعه این کشور، تصاحب مناصب علمی را عامل ثبات تشیع در پاکستان دانست.
حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رھبرشیعیان پاکستان در دیدار با اعضای جنبش دانشجویان شیعه این کشور گفت: فتح قله های علمی موجب ثبات تشیع در پاکستان است.

وی فعالیت ھای این جنبش را مایه افتخار جامعه پاکستان دانست و گفت: شما عزیزان امید و سرمایه این ملت ھستید باید در میدان علم بیشتر تلاش کنید تا شیعه در این کشور تقویت یابد.

رھبرشیعیان پاکستان اعضای این جنبش را به تقوای الھی دعوت کرد و افزود: علم بدون تقوی الھی می تواند زمینه گمراھی انسان را فراھم کند و قران کریم ھم در سورہ جمعه تزکیه نفس را بر تعلیم مقدم داشته است.

ذیشان حیدر رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه ھای این جنبش ابراز داشت: این جنبش تلاش دارد که دانشجویان و جوانان کشور را پیرو ولایت فقیه بار آورد.

وی به اوضاع کشور و تبلیغات وھابی ھای تکفیری علیه شیعیان اشارہ کرد و گفت: ما به فرمایشات شما عمل کردہ به اتحاد اسلامی تلاش می کنیم اما عملیات تروریستی تکفیری ھا که موجب کشته شدن عزیزان و سوگوار کردن خانوادہ ھای می شود، تلاش ھای ما را از بین می برد./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی 

ارسال نظرات