۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۴۷۷۸۴

فلسطین خواستار فشار آمریکا به رژیم صهیونیستی شد

سفارت فلسطین در مسکو با انتقاد از تداوم بی تفاوتی حمایت آمیز سازمان های بین المللی و قدرت های بزرگ در برابر اقدام های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد:برخی کشورها به ویژه آمریکا همیشه با صدور بیانیه ادامه شهرک سازی اسرائیل را عامل نگرانی می خوانند ولی باید برای توقف این روند به تل آویو فشار وارد کنند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، سفارت فلسطین در مسکو روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: مقابله نکردن جامعه جهانی با اشغالگری اسرائیل این رژیم را گستاخ تر کرده است و بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی اقدام های خود را برای مبارزه با سیاست های شهرک سازی اسراییل به صدور بیانیه های سیاسی محدود می کنند.

در بیانیه آمده است: این گونه اقدام ها کاملا بی فایده و غیرموثر است و فقط موجب گستاخ تر شدن اسرائیل و جرات یافتن برای اشغالگری بیشتر سرزمین های فلسطین می شود.

سفارت فلسطین در مسکو خاطرنشان کرده است که فقط اقدام های موثر و تدابیر جدی می تواند رژیم صهیونیستی را از ادامه سیاست های اشغالگرانه خود در سرزمین فلسطین باز دارد.

در ادامه بیانیه آمده است: اقدام های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی و توسعه شهرک های یهودی نشین ادامه دارد و حتی سرعت بیشتری یافته است و تل آویو از این طریق می خواهد به اهداف خود بدون مذاکره دست یابد.

به گزارش ایرنا، طرف فلسطینی به تازگی در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل خاطرنشان کرد، در ماه های اخیر بر سرعت شهرک سازی های اسراییل افزوده شده و این مساله به ویژه در بیت المقدس مشهود است که نشان می دهد، تل آویو می خواهد اقدام های یکجانبه خود را بر جامعه جهانی تحمیل کند.

در پایان بیانیه سفارت فلسطین تاکید شده است: برخی کشورها به ویژه آمریکا همیشه با صدور بیانیه ادامه شهرک سازی صهیونیستی را عامل نگرانی می خوانند، ولی معلوم نیست این نگرانی ها تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و جای خود را به اقدام های عملی برای متوقف کردن اشغالگری های اسرائیل خواهد داد؟./982/ب103/د

 

ارسال نظرات