۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۴۸۴۴۳
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

تکفیری‎ها 20 هزار شهروند شیعه را در پاکستان به شهادت رسانده‎اند

رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان از عملکرد دولت در قبال تروریست ها به شدت انتقاد کرد و گفت که دولت امنیت تروریست‎های وهابی را تامین می کند.
حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مراسمی از سیاست ھای تبعیض آمیز دولت در حق اقلیت ھای مذھبی کشور به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان این که تروریست ھای تکفیری 20 ھزار شیعه را در پاکستان قتل عام کردند، گفت: دولت به دلیل منافع حزبی و شخصی خود به جای تامین امینت جان مردم، امنیت تروریست ھای وھابی را تامین می کند.

رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان شھادت را مدال افتخاری برای شیعیان به ویژہ برای خانوادہ ھای شھدا توصیف کرد و افزود: شھادت شیرین ترین میوہ برای انسان ھا بوده و خداوند متعال منتقم واقعی خون شھیدان است.

وی با تأکید بر اینکه هیچگاه شهدا را فراموش نمی کنیم، اظهار داشت: ما خاطرات شھیدان خود را به شھدای کربلا گرہ زدہ ایم و این خاطرات فراموش نشدنی است.

این روحانی شیعه پاکستان کربلا را یادگار قیام دلاور مردان حق علیه ظلم و باطل دانست و تصریح کرد: دشمن بویژہ وھابیت ھزینه زیادی برای جلوگیری مراسم عزاداری اباعبداللہ الحسین(ع) در پاکستان خرج کرده است اما هیچگاه نتوانست جلوی این عزاداری ها را بگیرد./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات