۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۸۶۵۴
رییس عقیدتی سیاسی ناجا:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر سبب سلامت جامعه اسلامی می شود

رییس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر سبب سلامت جامعه اسلامی می شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضمن صیانت از ارزشها و اخلاق، بستر نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی را تقویت می کند.
حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رییس عقیدتی سیاسی ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رییس عقیدتی سیاسی ناجا بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر امری مهم و اثربخش در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه محسوب می شود.

امر به معروف و نهی از منکر ضرورتی مهم در جامعه

رییس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر سبب سلامت جامعه اسلامی می شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضمن صیانت از ارزشها و اخلاق، بستر نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی را تقویت می کند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ارتقای امنیت اجتماعی را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت مهم در جامعه است و این مهم در سازمان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی

رییس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در میان فرائض دینی از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مهم یک مبحث الهی است، گفت: خداوند تبارک و تعالی امر به معروف و نهی از منکر را به امت خود بشارت و تذکر داده و آن را سعادتی برای بندگان خود دانسته تا راه خود را پیدا کنند.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در بطن جامعه اسلامی افزون بر صیانت افراد از منکرات و ناهنجاری‌های گوناگون، بسترساز یک نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی است که اعضای جامعه را به سوی رستگاری و سعادت ابدی هدایت می‌کند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، اظهار داشت: ساختارهای عملی و عقلی امر به معروف و نهی از منکر باید همواره به افراد آموزش داده شود تا با اجرای صحیح و به هنگام آن شاهد ارتقای امنیت اجتماعی و زنده نگه داشتن قوانین اسلامی در بستر جامعه باشیم.

مقابله با نفوذ دشمنان و بدخواهان

حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود: امنیت، انسجام، بقای جامعه، وحدت، اجرای مطلوب احکام و دستورات الهی، برقراری عدالت اجتماعی، آبادانی و سازندگی در جامعه، خیر و سلامتی، قدرتمندی مومنان، تضعیف جبهه نفاق و شکوفایی اقتصادی، از مهمترین ثمره های احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی هستند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با نفوذ دشمنان و بدخواهان دانست و خاطر نشان کرد: امروز دشمنان به دنبال روزنه ای برای نفوذ در کشور هستند و امر به معروف و نهی از منکر به خوبی می تواند نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کند.

به گزارش رسا، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رییس عقیدتی سیاسی ناجا روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در جمع خانواده کارکنان انتظامی نیز شرکت و با خانواده شهید اسدالله ضیایی دیدار کرد./202/842/ب1

ارسال نظرات