۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۴۹۶۸۱
وزیر کشور ترکیه:

در برابر تروریسم مسامحه نخواهیم کرد

وزیر کشور ترکیه اعلام کرد برای مقابله با تروریست‌ها بدون هیچ مسامحه‌ای از تمام امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود استفاده خواهیم کرد.
سلیمان سویلو

به گزارش خبرگزاری رسا، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی سخنانی به مناسبت عید قربان خود در شهرداری ترابزون اعلام کرد: "در برابر تروریسم مسامحه نخواهیم کرد. تمام امکانات اطلاعاتی و سخت افزاری خود را به میدان خواهیم آورد و تلاش خواهیم کرد تا فعالیت گروه های تروریستی را کنترل نماییم. تاکید می کنم؛ هیچ رحم و مسامحه ای در این زمینه در کار نخواهد بود".

وزیر کشور افزود: پروژه‌های اجراشده از سوی دولت برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان مناطق متاثر از اقدامات تروریست ها افزایش یافته است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود، هنوز برای افزایش آرامش و کیفیت زندگی مردم و همچنین ممانعت از فعالیت های موذیانه این گروه تروریستی (پ.ک.ک) کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم".

به گزارش آناتولی، سویلو در پایان اظهار داشت: "تاکنون کار بزرگی برای مبارزه انجام داده ایم. پس از این نیز به همین منوال و با همین پشتکار ادامه خواهیم داد، اما در قبال شهروندان مان مهربان خواهیم بود و برای تحقق خواسته ها و مطالبات شان تلاش خواهیم کرد"./982/ب102/د

ارسال نظرات