۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۵۴۰۴۵

کتاب «درد و دانه» منتشر شد

کتاب جدید رسول جوانعلی آذر با عنوان «درد و دانه» منتشر و روانه بازار نشر کشور شد.
درد و دانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، «درد و دانه» داستان دانه ای است که از روال روزمره زندگی دلگیر و عاشق نور و گرماست، سردی و تاریکی را تحمل نمی کند و از سرنوشت ناگزیر دانه ها می گریزد و به دامان آفتاب پناه می برد.

او گرفتار حادثه ها و در نهایت به سبب عشقی که میان او و آفتاب اوج گرفته از اعماق دخمه مورچه ها از پوسته آزاد و تبدیل به خوشه می شود.

«درد و دانه» داستان شوریدگی و رهیده گی از خویشتن است. داستان آن ها که از روزمرگی ها می گریرند و راه رویش را برمی گزینند.

«درد و دانه» سومین اثر جوانعلی آذر است که به جامعه کتابخوان تقدیم شده است.

دو کتاب دیگر وی به نام های «شهر شمع ها» و «هوب هوب» در سال 94 منتشر شد که با استقبال خوبی در میان طیف دانشجو مواجه شده و تاکنون چندین جلسه نقد و بررسی توسط محافل مختلف برگزار شده است.

کتاب «درد و دانه»در قطع پالتویی و در 70 صفحه و به همت نشر «هُماذر» منتشر شده است.

جوانعلی آذر که به عنوان چهره ای فرهنگی و دانشگاهی شناخته می­ شود دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث بوده و هم اکنون دانشجوی دکترا در رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه می باشد.

وی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی بوده در عرصه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی نیز حضور فعال دارد.

مدیر اداری و معاون دانشجویی واحد شبستر، مدیر فرهنگی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت در برنامه­های مختلف صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به عنوان کارشناس فرهنگی و عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز بخشی از سوابق وی است.

حضور وی در عرصه نگارش پس از سال­ها مطالعه، تحقیق، تجربه و تدریس و حضور در بین جوانان محقق شده و انتظار می­ رود آثار او با استقبال خوبی از سوی جامعه کتابخوان کشور مواجه شود./۸۵۴/ن602/ق

 

ارسال نظرات