۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۵۵۶۷۴
عضو ارشد حزب الله:

آل سعود به سیاست کذب و دروغ پایبند است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که عربستان سعودی با کذب و دروغ در پی تحقق اهداف خود است.
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در حسینیه منطقه یاطر جنوبی برگزار شد، گفت: رخدادهای منطقه یا بر اساس تصفیه حساب های بزرگ صورت می گیرد یا بر اساس تنش های بزرگ و فراوان. لبنان هیچ جایگاهی در تصفیه حساب های بزرگ ندارد ولی به سوی تنش های بزرگ سوق داده می شود.

وی افزود: لبنانی ها باید به خودشان اعتماد کنند تا در تنش های بزرگ جهان و منطقه گرفتار نشده و در دام تصفیه حساب ها قرار نگیرند. این چیزی است که سال هاست از آن سخن می گوییم و آینده واقعی لبنان را ترسیم می کند.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه لبنانی ها به درک روشنی از وضعیت کنونی و آینده رسیده اند، تصریح کرد: کسانی که به حمایت بیگانگان چشم دوخته اند باید بدانند که اوضاع و معادلات منطقه تغییر کرده است و اعتماد به بیگانگان فایده ای ندارد. بنابراین گروه های سیاسی باید به خودشان تکیه کنند تا بتوانند بر مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی فائق آیند.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: افرادی که بر اساس تکیه بر بیگانگان پرورش یافته اند، به این نکته دقت کنند که بیگانگان همیشه به کمک آنها نخواهند آمد و دچار ناامیدهای متوالی می شوند.

عضو ارشد حزب الله به اذعان عربستان سعودی مبنی بر هدف قرار دادن مجلس عزا در صنعاء یمن و ارائه توجیه های بی پایه و اساس اظهار داشت: عربستان اقدام خود را محکوم کرده و به جهانیان نشان داد که در این مدت به دروغگویی می پرداخت و به سیاست کذب پایبند است؛ این واقعیتی است که جهانیان باید به آن آگاه باشند.

وی تأکید کرد: آل سعود از این سیاست جهت رسیدن به اهداف خبیثانه خود استفاده می کند اما مطمئنا نه تنها در یمن بلکه درعراق و سوریه نیز به این هدف دست نخواهد یافت، چرا که جنگ در یمن به سود انصارالله و ارتش و گروه های مردمی و در عراق به سود ارتش و بسیج مردمی و در سوریه به سود ارتش و محور مقاومت به پایان می رسد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات