۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۵۶۵۹۶
یکی از علمای عراق:

برخی کشورهای منطقه در مسیر منافع رژیم صهیونیستی قدم بر‎می‎دارند

یکی از علمای عراق از اشک تمساح برخی از کشورهای منطقه برای اهل تسنن انتقاد کرد و اظهار داشت که آنان در مسیر منافع رژیم صهیونیستی قدم بر‎می‎دارند.
آیت‌الله سید محمد تقی مدرسی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق، در جلسه هفتگی خود رزمندگان عراقی را قهرمان توصیف کرد و پیروزی‎های اخیر آنان در استان موصل را تبریک گفت.

وی افزود: ملت عراق برای دستیابی به پیروزی در استان موصل باید خداوند متعال را شکرگذار باشد و به رزمندگانی شجاع و دلیر خود افتخار کند.

این عالم عراقی تصریح کرد: مردم عراق باید وحدت خود را در برابر دشمنان حفظ کرده و از هیچ تلاش و کمکی برای یاری رسانی به رزمندگان کوتاهی نکنند.

وی بر ضرورت رعایت قانون تاکید کرد و اظهار داشت: دوری از اختلافات سیاسی و طائفه‎ای و حل مشکلات بر اساس اخلاق اسلامی و روحیه برادر با تکیه بر قانون از عوامل حمایت مردمی از نیروهای مسلح محسوب می‎شود.

آیت الله مدرسی به انتقاد از سیاست‎های عربستان در مسائل منطقه پرداخت و بیان داشت: کسانی که امروز از اهل سنت حمایت می‎کنند همان افرادی هستند که از داعش حمایت و موجب اشغال استان‎های نینوا، صلاح الدین، الانبار و بخشی از دیالی شده‎اند.

وی افزود: برخی از کشورهای منطقه با اقدامات نسنجیده خود به وحدت بین مسلمانان و کشورهای عربی ضربه میزنند و در جهت مصالح و منافع رژیم اشغالگر صهیونیستی قدم برمی‎دارند.

این عالم عراقی از تلاش و جانفشانی مجاهدان عراقی تشکر و قدرانی کرد و گفت: نیروهای مسلح عراق با شجاعت سه استان این کشور را آزاد کردند و در این راه شهدا و مجروحان بسیاری دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مردمی باید پل ارتباطی میان دولت، مراکز دفاعی و مردم باشد./994/ب901/د

ارسال نظرات