۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۵۶۶۵۶

تظاهرات مجمع علمای شیعه پاکستان در اعتراض به فشار علیه زائران مشهد و کربلا

مجمع علمای شیعه پاکستان در اعتراض به موج جدید شیعه کُشی و فشار علیه زائران مشهد و کربلا تظاهرات برگزار کرد.
تظاھرات در پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع علمای شیعه پاکستان در اعتراض به موج جدید شیعه کشی و آزار زائران کربلا و مشھد در مرز تفتان پس از نماز جمعه روز گذشته تظاھرات برگزار و بر لزوم تأمین امنیت شهروندان در سراسر این کشور تأکید کرد.

تظاهرکنندگان در این تظاھرات که پس از اقامه نماز جمعه از مسجد کھارادر شھر کراچی با شرکت اعضای برجسته مجمع علمای شیعه برگزار شد، خواستار توقف عملیات تروریستی و امنیت شھروندان در مرز تفتان شدند.

حجت الاسلام کامران حیدر عابدی از روحانیان شھر کراچی در این تظاهرات گفت: پاکستان از چند دھه گذشته پاکستان در آتش تروریست می سوزد، چندین ھزار شھروند به خاک و خون کشیدہ شدند و خانوادہ ھا عزیزان خود را از دست دادند اما دولت عوامل عملیات تروریستی را به سزای اعمالشان نرساند.

یعقوب شھباز مسؤول امور سیاسی مجمع علمای شیعه پاکستان تاکید کرد: دولت پاسخگو باشد که این انسجام و ارتباطات گروہ ھای تروریستی چگونه از دستگاہ امنیتی پوشیدہ ماندہ است.

وی افزود: دستگیری عوامل عملیات تروریستی در برگرداندن امنیت کشور کافی نیست بلکه افراد و مراکزی که از تروریست ھا حمایت می کنند باید تحت پیگرد قرار گیرند./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات