۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۵۸۰۵۵
یکی از روحانیان لبنان:

لبنان همواره در کنار سوریه خواهد ایستاد

امام جمعه برج البراجنه بیروت تأکید کرد که لبنان در کنار سوریه علیه تروریسم خواهد ایستاد.
حجت الاسلام احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان از روحانیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام حسین(ع) منطقه برج البراجنه بیروت برگزار شد، گفت: لبنان در لحظات سیاسی سرنوشت سازی قرار دارد که انتخاب رییس جمهور بر اساس اجماع گروه های سیاسی است.

وی ابراز امیدواری کرد که رخدادهای منطقه و دخالت سایر کشورها در انتخاب رییس جمهور خلل ایجاد نکرده و این مساله در روزهای آینده محقق شود.

این روحانی لبنانی افزود: لبنان قربانی پروژه های اقلیمی و بین المللی است و دشمنان نمی خواهند این کشور را با پایبندی به گزینه ملی گرایی و مقاومت در قدرت ببینند.

حجت الاسلام قبلان تصریح کرد: لبنانی قوی است که به بیگانگان وابسته نباشد و به عنوان شریک سوریه در کنار سوریه علیه تروریسم ایستادگی کند نه در برابر این کشور. 

وی با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اظهار داشت که کشورهای عربی باید در برابر این رژیم بایستند تا به مستعمره صهیونیست ها و ولایت داعش مبدل نشوند.

امام جمعه برج البراجنه بیروت در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه بر لزوم مسؤولیت پذیری و کوتاه آمدن از خواسته های خود در قبال مصالح ملی تأکید کرد./980/ب902/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات