۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۶۲۶۵۵

مقتدا صدر روزنامه شرق الاوسط را تهدید به تعطیلی کرد

رهبر جریان صدر عراق خاطرنشان کرد که در صورت عدم عذرخواهی روزنامه شرق الوسط دفترش را در عراق تعطیل خواهیم کرد.
مقتدا صدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق در پاسخ به سوالی که پیرامون توهین روزنامه عربستانی شرق الاوسط به زنان این کشور پرسیده بود، گفت: همان طور که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد این ادعای روزنامه شرق الاوسط کذب محض است و این اقدام موجب مخدوش شدن چهره رسانه و روزنامه نگاران جهان می‎شود.

وی اقدام روزنامه شرق الاوسط را توهین به میلیون‎ها زائر و مردم عراق دانست و تصریح کرد: اگر این روزنامه از اقدامش عذرخواهی نکند دفترش را در عراق تعطیل خواهیم کرد.

حجت الاسلام صدر از حکومت عراق خواست که به طور قوی با این اقدام توهین آمیز روزنامه شرق الاوسط برخورد کند و بیان داشت: این روزنامه هتاک در حالی تحت حمایت حکومت آل‎سعود در حال فعالیت است که بیشتر آمار کافر را دارد.

وی تاکید کرد که چنین اقداماتی در در چارچوب سیاست طائفه گرایی صورت می‎گیرد بر این اساس آل‎سعود باید به شدت با عاملان این اقدام توهین آمیز برخورد کند.

گفتنی است که روزنامه سعودی الشرق الاوسط روز گذشته در گزارشی درباره اربعین حسینی مدعی شده است که دراین مناسبت، زنان و مردان به صورت نامشروعی با هم اختلاط می کنند و براثر این اختلاط ۱۶۹ مورد بارداری غیر مشروع رخ داده است

گزارش اهانت آمیز الشرق الاوسط با واکنش تند رسانه ها و کاربران عراقی در سطح شبکه‎های اجتماعی مواجه شد./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات