۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۶۷۷۳۷

کتاب «مدرنیته از نگاه دین» در بازار نشر

کتاب «مدرنیته از نگاه دین» به منظور تبییـن و تنسیق عقایـد اسـلامی از سوی سازمان انتشارات پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی راهی بازار نشر شد.
کتاب «مدرنیته از نگاه دین»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کتاب «مدرنیته از نگاه دین» به قلم محمد تقی سهرابی از سوی سازمان انتشارات پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی راهی بازار نشر شد.   

این کتاب با عنوان مدرنیته از نگاه دین به منظور تبییـن و تنسیـق عقایـد اسـلامی بـه زبان زمـان و پاسخ‌گویی به شبهات القایی در قلمرو عقاید اسلامی و نقد دیدگاه‌های معارض، تلاش دارد تا مؤلفه‌های مدرنیته را در چهار حوزه جهان، انسان، معرفت و دین استقصا نموده و تبیین نماید و آنگاه این مؤلفه‌ها را در مقابل آموزه‌های دین نشانده و مورد واکاوی قرار دهد.

در این کتاب اگرچه نقدهای مستقیم و برون دینی بر ای مؤلفه‌ها صورت گرفته، لکن مؤلف با ترسیم دو اندیشه و نشان دادن تفوق اندیشه دینی، انتخاب مسیر صحیح را به خود مخاطب واگذار می‌کند. در کنار نشان دادن تضارب آرا میان دو اندیشه، نویسنده سعی می‌کند برخی آسیب‌های موجود در اندیشه دینی را به اندیشمندان متدین گوشزد نماید.

کتاب «مدرنیته از نگاه دین» در 456 صفحه، در با قیمت 35000 تومان از  سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است./998/د102/ق

 

 

 

           

           

         

ارسال نظرات