۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۶۸۰۰۹

ایرانیان مقیم پاکستان فرخنده میلاد پیامبر اسلام را جشن گرفتند

همزمان با شب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص)، ایرانیان مقیم پایتخت پاکستان و دیگر شهرهای این کشور، همراه با هموطنان خود در ایران اسلامی، این مناسبت خجسته را با برگزاری برنامه های متنوع جشن گرفتند.
پاکستان


به گزارش خبرگزاری رسا، اجرای سرودهای زیبا از سوی دانش آموزان مدرسه ایرانی در اسلام آباد، برگزاری مسابقات پرسش و پاسخ شاد و متنوع و اهدای جوایز به افراد هم نام با پیامبر مکرم اسلام(ص) بخشی از برنامه های جشن میلاد محمد مصطفی(ص) از سوی ایرانیان در محل مسجد سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت پاکستان بود.

شهاب الدین دارایی رایزن فرهنگی کشورمان در پاکستان نیز ضمن حضور در این مراسم پرشور، در سخنانی به وصف گوشه ای از ویژگی های حضرت محمد(ص) پرداخت.

مهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این جشن حضور داشت و در سخنان کوتاهی فرارسیدن این عید بزرگ مسلمانان را به همه ایرانیان مقیم پاکستان، ملت پاکستان و مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت.

به نوشته ایرنا، روز گذشته همچنین جشن دیگری در مدرسه امام حسین(ع) اسلام آباد (مدرسه ایرانیان مقیم اسلام آباد) با حضور اولیای دانش آموزان و رایزن فرهنگی کشورمان در پاکستان برگزار شد و دانش آموزان که گردانندگان اصلی این مراسم باشکوه و شاد بودند، با اجرای برنامه هایی نظیر سرود در وصف پیامبر (ص)، اجرای تئاتر، مسابقات مختلف و... روز زیبا و بیاد ماندنی را برای حاضرین در مراسم جشن رقم زدند./982/ب102/د

ارسال نظرات