۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۸۱۱۱۱
به همت گروه تبلیغی هفت آسمان انجام می شود؛

تولید مستند دلائل تاخیر ازدواج از سوی یک گروه طلبگی

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان داشتن روحیه جهادی را عامل پیشرفت فعالیت های تبلیغی دانست و گفت: در آینده نزدیک شاهد تولید آثار فاخری از جانب طلاب خواهیم بود.
تبلیغ نوین ازدواج

اسماعیل شهروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف شکل گیری گروه تبلیغی هفت آسمان عنوان کرد: این گروه از سال گذشته و بنابر اهمیت ورود طلاب به عرصه فعالیت و تولیدات رسانه ای، تشکیل شده و تاکنون آثاری در بخش فیلم کوتاه، مستند و تیزر توسط این گروه تولید شده است.

وی افزود: درحال حاضر 4نفر از طلاب به صورت ثابت در این گروه به صورت جهادی مشغول فعالیت هستند که با توجه به پروژه ها و طرح های تولیدی که وجود دارد، طلاب دیگری نیز به صورت موقت به گروه افزوده می شوند که همین روحیه جهادی و فضای طلبگی باعث پیشرفت در روند کار شده است.

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان با اشاره به تولیدات این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: یک مستند دوربین مخفی با موضوع سلامت جامعه ساخته ایم که عکس العمل مردم نسبت به هشدارهای اجتماعی را به تصویر می کشد که در این اثر، تکیه ما بر بررسی میزان بی تفاوتی مردم نسبت به هشدارهای اجتماعی بوده است.

وی افزود: ساخت مستندی پیرامون زندگی مادر شهیدی که در یک روستا به تنهایی زندگی می کند و تأمین هزینه های زندگی و امرار معاش برعهده خود اوست، از دیگر آثار تولیدی ما است.

شهروز ساخت فیلم کوتاه با موضوع نماز را از دیگر فعالیت های این گروه تبلیغی برشمرد و عنوان کرد: فیلم کوتاه نماز با موضوع نماز جماعت، برای مخاطب کودک ساخته شده است که سعی کرده ایم با بالابردن کیفیت آن، یک تیزر 87 ثانیه ای از آن را نیز تولید و عرضه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جدیدترین اثری که درحال تولید است، مستندی پیرامون تأخیر در ازدواج و علل و عوامل آن می باشد که امیدواریم تا 10 روز آینده به مرحله نهایی تولید و عرضه برسد.

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان با مناسب توصیف کردن میزان حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های این گروه تبلیغی، ابراز کرد: قبل از تشکیل بخش بخش تبلیغ رسانه ای دفتر تبلیغات، زمینه مناسبی برای فعالیت وجود نداشت اما راه اندازی این بخش باعث شد تا انسجام خوبی برای فعالیت در این عرصه به وجود بیاید و حمایت هایی که با توجه به بودجه کم دفتر تبلیغات، از گروه های تبلیغی صورت می گیرد باعث دلگرمی فعالان این عرصه شده است.

شهروز در پایان خاطرنشان کرد: ما در بخش تولیدات رسانه ای در اول مسیر هستیم و مقدمات در حال آماده شدن است که اگر این اتفاق بیفتد، در آینده نزدیک شاهد تولید آثار فاخری از جانب طلاب خواهیم بود./872/ت302/ج

ارسال نظرات