۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۸۹۷۴۴
رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان:

دانشمندان غرب‎ زده عامل انحراف جوانان هستند

رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان در همایش سالانه این انجمن، دانشمندان غرب زده را عامل انحراف جوانان از آموزه‎های اسلامی دانست.
سید سرافراز نقوی 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید سرافراز نقوی رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان در ھمایش سالانه این انجمن که با شرکت اعضای و تعداد زیادی از دانشجویان شیعه سراسر پاکستان در شھر لاھور برگزار شد، خواستار بیداری دانشجویان در برابر افکار انحرافی دانشمندان غرب زدہ شد.

وی با بیان این که آگاھی از آموزھای واقعی اسلامی ضرورت امروز جھان اسلام است تاکید کرد: مراکز آموزش ھای کشور باید بر اساس ارزش ھا و نیازھای اسلامی ادارہ شوند.

رییس انجمن دانشجویان شیعه با تاکید بر این که دشمن در حال توطئه چینی علیه شھروندان شیعه در کشور است گفت: دانشجویان با آگاہ کردن مردم و فراخواندن آنان به آرامش در تامین امنیت کشور سھیم باشند.    

وی خواھان انقلاب آموزشی در دانشگاہ ھای کشور شد و ابراز داشت: دانشجو امید آینده و عامل پیشرفت کشور هستند، اگر آموزش ھا پشتوانه دینی نداشته باشد کشور به انحراف کشیدہ می شود.

نقوی اشارہ به این که دانشمندان غرب زدہ عامل انحراف جوانان از آموزہ ھای اسلامی هستند، افزود: نقش استاد در تربیت شاگرد موثر است و دانشجو از استاد الگوبرداری می کند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات