۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۹۶۰۷۷
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

زندانیان فلسطینی اوج قدرت مقاومت را نشان می دهند

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان، اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی را نشان دهنده قدرت مقاومت دانست.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی، صبر و استقامت زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی را ستود و تصریح کرد: انتفاضه اسیران فلسطینی اوج ارادت و قدرت مقاومت را نشان دهد. اعتصاب غذای آنان سریالی از سریال مقاومت برای آزادی فلسطین به شمار می آید.

وی افزود: همه ملت های عربی و اسلامی وظیفه دارند همبستگی خود را از انقلاب معده های خالی اعلام کنند زیرا زندانیان فلسطینی یکی از جنگ های امت را به نمایش گذاشتند و درصدد بازگرداندن سرزمین و کرامت و عزت هستند.

این روحانی اهل تسنن در بخش دیگری از پیام به عملیات ارتش و نیروهای مقاومت در بازداشت یکی از رهبران تروریست ها در لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات یک گام اساسی برای مبارزه با تروریسم محسوب می شود و نشان دهنده ثمرات همکاری میان نیروهای امنیتی و مقاومت در چارچوب معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت است که موفقیت خود را در میدان های مختلف به نمایش گذاشته است.

شیخ ماهر عبدالرزاق درباره مذاکرات پیرامون قانون جدید انتخابات تصریح کرد: قانون انتخابات بر اساس نبسیت، بهترین قانون به شمار می آید زیرا حق طبیعی همه گروه ها را می دهد. فرار از تصویب قانون نسبیت سبب ورود لبنان به تونلی تاریک و ادامه بحران ها خواهد شد./980/ب903/د

ارسال نظرات