۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۹۷۳۲۷

دیدار جمعی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری با آیت الله نجفی

جمعی از اعضای دفتر حضرت آیت الله خامنه ای با یکی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اعضای دفتر حضرت آیت الله خامنه‎ای ضمن سفر به شهر نجف اشرف با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار و گفت‎وگو کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار اهمیت و جایگاه اسلام اصیل را تبین کرد و خاطرنشان ساخت: اسلام اصیل و صحیح برگرفته از تعالیم و رسالت نبی اکرم (ص) و اهل بیت اطهار (ع) است.

وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) تصریح کرد: انسان مومن باید هر آنچه که برای خود می‎پسندد را برای دیگران بپسندد بنابراین من به شهر نجف اشرف عشق و علاقه ویژه‎ای دارم و امیدوارم مردم مومن نیز از محبان این شهر باشند.

این مرجع تقلید همچینین در دیدار با جوانان استان بصره بیان داشت: جوانان این استان نباید نسبت به علم آموزی و کسب معرفت غفلت بورزند.

وی تاکید کرد که جوانان عراقی باید در مسیر اهل بیت (ع) قدم بردارند و به توصیه‎های حوزه‎های علمیه توجه وافری داشته باشند.

حضرت آیت الله نجفی ادامه  داد: عراق از ثروت‎های و منافع ملی بسیاری برخوردار است که اگر این منابع به شکل صحیح بهره‎برداری شود می‎توانیم با کشورهای قدرتمند جهان رقابت نزدیکی داشته باشیم.

وی رشادت و ایستادگی جوانان در برابر جریان تروریستی داعش را ارج نهاد و اظهار داشت: اعضای بسیج مردمی با جان خود از ملت، اراضی و مقدسات این کشور دفاع می‎کنند تا عزت و کرامت این کشور خدشه دار نشود./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات