۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۹۷۹۲۹

انجمن‌های بحرینی عادی‌سازی روابط با اسرائیل را محکوم کردند

انجمن‌های سیاسی بحرین با صدور بیانیه‌ای مشترک گام‌های منامه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
تحریم بایکوت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن‌های سیاسی بحرین هر گونه اقدام برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در قالب دیدارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دو جانبه را که تلاشی برای پنهان‌سازی ریشه درگیری عربی ـ صهیونیستی و محو مسئله ملت فلسطین و حقوق غصب‌شده آن‌هاست، محکوم کردند.

انجمن‌های سیاسی بحرین در بیانیه مشترکی که دیروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در پی اعتصاب غذای اسیران فلسطینی با هدف اعلام همبستگی با آنان منتشر شد، تأکید کردند: ملت بحرین ده‌ها سال است، همچنان در کنار مسئله ملت فلسطین ایستاده است و با تمام شیوه‌های ممکن از این ملت حمایت می‌کند.

این انجمن‌ها همچنین حمایت کامل خود را از خواسته‌های انسانی اسرای فلسطینی از جمله ملاقات با خانواده‌هایشان، بهره‌مندی از مراقبت‌های بهداشتی، توقف بازداشت انفرادی و آزار و شکنجه اعلام کردند و آزادی فوری اسرا، ادامه تحریم رژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد وضعیتی مردمی که مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و بیان‌کننده مواضع ملت بحرین در جنگ بین فلسطینی‌ها با اسرائیل باشد، خواستار شدند. 

در ادامه بیانیه از جامعه بین‌المللی و تمام نهادهای مربوط به حقوق بشر، دخالت فوری و عمل به مسئولیت خود به منظور توقف شکنجه اسرای فلسطینی و اقدامات دور از شأن انسانی در زندان‌های رژیم اشغالگر، کاهش درد و رنج زندانیان فلسطینی و اطلاع از وضعیت سلامت و شرایط بازداشت آن‌ها درخواست شد. /۹۸۰/ب۱۰۲/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات