۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۵۰۳۴۱۷
عضو ارشد حزب الله:

صهیونیست‌ها از شیوه و تاکتیک مقاومت در جنگ آینده هراس دارند

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از تاکتیک های جدید حزب الله در جنگ آینده هراس دارد.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه ارکی جنوبی برگزار شد، گفت: ما باید از وحدت و ثبات داخلی لبنان محافظت کرده و کشور را از شکاف بیشتر دور سازیم. توافق درباره قانون جدید انتخابات دروازه ثبات به شمار می آید.

وی افزود: فضای مثبت کنونی حاکم بر گفت وگو درباره قانون نسبیت می تواند توافق گروه های سیاسی و کوتاه آمدن از خواسته ها را در روزهای آینده به همراه داشته باشد. حزب الله همه تسهیلات لازم برای تصویب قانون جدید بر اساس نسبیت را فراهم کرده است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: اسرائیل از افزایش روزافزون قدرت مقاومت و پاسخگویی در برابر هرگونه حمله علیه لبنان با استفاده از شیوه و تاکتیک های جدید هراسان است و بر همین اساس به ساخت دیوار در مرزها پرداخته و از جنگ با مقاومت دغدغه دارد.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: دشمنی و همه علیه مقاومت از سوی آمریکا و اسرائیل و عربستان به این دلیل است که مقاومت، صهیونیست ها را شکست داده و با قدرت در برابر تروریست های تکفیری و حامیان آنها ایستاده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی اجازه تسلط تروریست ها بر سوریه و نفوذ به لبنان را نداد و در مقابل پروژه تسلط طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ایستاد./980/ب903/د

ارسال نظرات