۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۰۶۶۲۵

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» در مسکو رونمایی شد

ترجمه روسی کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب» با هدف آشنایی بیشتر افکار عمومی روسیه و کشورهای روس زبان با شرایط ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس در مسکو رونمایی شد.
معرفی کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» در مسکو

به گزارش خبرگزاری رسا، در نشست ویژه حقوق فلسطینیان که در محل خبرگزاری اسپوتنیک (روسیا سگودنیا) با حضور خبرنگاران و کارشناسان روسی برگزار شد، مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه ترجمه کتاب فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب را معرفی کرد.

این کتاب با تلاش رایزنی فرهنگی سفارت ایران در روسیه از سوی «وچه» یکی از معتبرترین ناشران روسی چاپ و آماده انتشار شد.

براساس برنامه پیش بینی شده، قرار است روز جمعه همزمان با آئین قدس این اثر در بخش شرقشناسی کتابخانه ملی لنین در مسکو نیز معرفی شود.

در نشست امروز نیز شرکت کنندگان بر اهمیت تلاش برای احقاق حقوق فلسطینیان از جمله بیان رسانه ای حقایق چند دهه وضعیت حاکم بر فلسطین اشغالی تاکید کردند.

این کتاب مروری بر دیدگاههای مقام معظم رهبری با مقدمه‌ای از علی اکبر ولایتی، شامل اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی است.

موضوعاتی مانند شبهات مطروحه، آینده‌ و راه‌ حل‌های مسأله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری از جمله قسمت های این کتاب است که در هشت بخش چاپ شده است.

کتاب فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پیش از این به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده و ویرایش جدید آن هم در اجلاس فلسطین به میزبانی تهران رونمایی شد./۸۴۷/ب102/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات