۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۱۰۴۰۳
عضو ارشد حزب الله:

پاسخ محکمی به تجاوز صهیونیست‎ها خواهیم داد

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی پاسخ محکمی به هرگونه تجاوز صهیونیستی خواهد داد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه دوره های آموزشی جمعیت کشافه امام المهدی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در منطقه جبل عامل برگزار شد.

شیخ دعموش در این مراسم گفت: مقاومت به دغدغه و نگرانی اصلی ارتش و دشمن صهیونیستی مبدل شده است چرا که قدرت های فراوانی را بدست آورده و این مساله هراس شدید صهیونیست ها را به همراه دارد.

وی افزود: ساخت دیوار در مرز سرزمین های اشغالی بر وحشت دشمن از توانایی و امکانات مقاومت دلالت دارد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد و پاسخ محکمی به هرگونه تجاوز احتمالی صهیونیستی علیه لبنان خواهد داد.

عضو ارشد حزب الله خاطرنشان ساخت: مقاومت معادله بازدارنده ای را علیه دشمن تدارک دید و بر همین اساس است که صهیونیست ها پیش از هرگونه اقدامی به بررسی هزاران باره این اقدام می پردازند.

شیخ علی دعموش ادامه داد که این معادله که به فضل بازوان مجاهدان و خون شهدای مقاومت حاصل شده است، سبب شده تا دشمن امروزه از حمله به لبنان خودداری کند.

وی با اشاره به اینکه لبنان حضور فعال و قدرتمندی در معادله های منطقه دارد، تأکید کرد: لبنان با تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت که نقش محوری در منطقه ایفا خواهد کرد و این مساله در تجربه های سابق به خوبی قابل مشاهده است./980/ب903/د

ارسال نظرات