۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۱۱۴۷۳
عضو ارشد حزب الله:

اتهام پراکنی میان مقامات صهیونیستی از نتایج جنگ ۳۳ روزه بود

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت: اتهام پراکنی میان فرماندهان نظامی و سیاستمداران صهیونیستی از نتایج جنگ ۳۳ روزه بود.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی، سالروز جنگ 33 روزه را گرامی داشت و گفت: مقاومت در این جنگ توانست معادله بازدارندگی در لبنان برای حمایت از کشور را تحکیم بخشد. صهیونیست ها در گذشته از بازدارندگی بهره مند بوده و لبنان در حالت ترس و هراس قرار داشت اما امروزه و پس از جنگ سال 2006 این معادله برعکس شد.

وی افزود: هم اکنون صهیونیست ها در ترس و هراس قرار دارند و مقاومت به معادله بازدارندگی دست یافته است. این معادله از حمله جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان جلوگیری می کند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: حزب الله به هیچ وجه خواستار جنگ نیست و در این راستا تلاش نمی کند و همواره در حالت دفاع از وطن و ملت قرار داریم، اما اگر اسرائیل بخواهد جنگ جدیدی علیه لبنان راه بیندازد مطمئنا با قدرت در برابر دشمن خواهیم ایستاد و شگفتی های بزرگی رقم می زنیم.

وی با اشاره به اینکه همه اهداف بزرگ و استراتژیک دشمن سرنگون شده اند، اظهار داشت: دشمن نتوانست به هدف اصلی خود یعنی نابودی مقاومت و خلع سلاح آن دست یابد و همچنین نقشه صهیونیست ها برای جدا کردن مقاومت از مردم نیز بی نتیجه مانده است. 

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: این اهداف با مقاومت، جهاد، پایداری، جانفشانی، ثبات، خون شهدا و مجروحان، تاکتیک، وحدت و همکاری میان نیروهای مقاومت و طرفداران مقاومت ناکام ماندند. دشمن نه تنها به اهداف خود دست نیافت بلکه به ضعف دچار شده و روحیه و اراده نیروهای مقاومت به شدت کاهش یافته است.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که این مساله سبب اتهام پراکنی میان فرماندهان نظامی و سیاستمداران صهیونیستی شده به گونه ای که یکدیگر را خائن خواندند، در حالی که قدرت مقاومت به شدت افزایش یافته است./980/ب901/د

ارسال نظرات