۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۱۵۶۸
رژیم صهیونیستی:

مسجدالاقصی تا فردا بازگشایی نخواهد شد

پس از انجام عملیات استشهادی روز گذشته و بسته شدن مسجدالاقصی، رژیم صهیونیستی اعلام کرد این مسجد شریف تا فردا باز نخواهد شد.
قدس مسجد الاقصی فلسطین رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی اعلام کرد در راستای تدابیر امنیتی اضافی، مسجدالاقصی تا قبل از روز یکشنبه بازگشایی نخواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه «اسکای نیوز»، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد این موضوع در راستای تدابیر امنیتی است که روز یکشنبه اجرایی خواهد شد و پس از آن، مسجدالاقصی به صورت تدریجی به روی نمازگزاران بازخواهد شد.

روز گذشته طی عملیات استشهادی سه جوان فلسطینی در «باب الاسباط» مسجدالاقصی، دو نظامی اسرائیلی کشته شدند.  سه جوان مذکور نیز در این عملیات به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی پس از آن مسجدالاقصی را بست و اجازه اقامه نماز جمعه در این مسجد شریف برای اولین بار از 1967 تا کنون را نداد. اردن به عنوان طرفی که اداره مقدسات قدس و مسجدالاقصی را بر عهده دارد از تل‌آویو خواست هر چه زودتر این مسجد شریف را بازگشایی کند.

«محمد المومنی» سخنگوی دولت اردن هشدار دارد رژیم صهیونیستی نباید هیچ اقدامی که منجر به تغییر وضعیت تاریخی در قدس و مسجدالاقصی می‌شود؛ انجام دهد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات