۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۱۴۴۳۵
سید علی فضل الله:

پیروزی ملت فلسطین در مسجد الاقصی صهیونیست‎ها را به چالش کشید

امام جمعه بیروت تأکید کرد که ملت فلسطین با پیروزی در مسجد الاقصی، صهیونیست ها را به چالش کشیدند.
سید علی فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین(ع) برگزار شد، درباره عملیات آزادسازی عرسال از لوث تکفیری ها گفت: این عملیات با وجود سختی و پیچیدگی های فراوانی در اسرع وقت به نتیجه رسید و دستاوردهای مهمی در زمینه میدانی و ملی بدست آورد. یکی از مهمترین نتایج این عملیات نیز حمایت ملی گسترده به شمار می آید.

وی افزود: ما موظفیم از سازندگان این پیروزی یعنی نیروهای ارتش که از نفوذ تروریست ها جلوگیری کرده و همچنین جوانان مجاهد و فداکاری که بدون توجه به تهدیدها به دفاع از لبنان پرداختند، تقدیر و تشکر کنیم. به شهدایی که باارزش ترین دارایی یعنی جان خود را در راه وطن و امت تقدیم کردند، درود می فرستیم.

امام جمعه بیروت حمایت گروه های سیاسی از این عملیات را نشان دهنده هوشیاری لبنانی ها دانست و تصریح کرد: این هوشیاری سبب از بین رفتن فرصت برای گروه هایی می شود که در آتش مذهبی و طایفه ای می دمند و شبهاتی مطرح می کنند تا در اندیشه جوانان خلل وارد سازند. اما جوانان هیچگاه تحت تاثیر این مسائل قرار نگرفته و به فکر حمایت از وطن و ارتش و مقاومت و همه مردم هستند نه تحقق پروژه های مذهبی و اقلیمی.

حجت الاسلام فضل الله اظهار داشت: همگان باید بدانند که تروریسم در لبنان به پایان نرسیده است و همچنان به تلاش و فعالیت نیاز داریم. همه ما باید در برابر تروریسم فاسد و مفسد متحد شویم و در برابر سیاست سرسپردگی بایستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از پیروزی ملت فلسطین در مسجد الاقصی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: فلسطینیان مقاوم توانستند دشمن صهیونیستی را عقب رانده و تصمیم این رژیم درباره دروازه های الکترونیکی و دوربین های مدار بسته را لغو کنند. ملت فلسطین الگوی جدیدی از مسؤولیت دفاع از مقدسات را به نمایش گذاشت و با حضوری گسترده در جوار مسجد الاقصی و آمادگی برای جانفشانی در راه مقدسات، صهیونیست ها را به چالش کشید.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که مردم فلسطین بدون توجه به سکوت دولت های عربی و اسلامی که تنها به صدور پیام های بی تاثیر محکومیت بسنده کرده اند، به نبرد برای بازپس گیری حقوق خود ادامه می دهند./۹۸۰/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات