۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۲۳۷۹۲
نماینده پارلمان لبنان:

دشمن صهیونیستی و تکفیری از آمادگی مقاومت به خوبی آگاه است

نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که دشمنان به خوبی از آمادگی مقاومت اسلامی آگاه بوده و تنها به تهدید زبانی می پردازند.
حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان در مراسم عید سعید غدیر که در مرکز فرهنگی جبل عامل در منطقه عیناثا برگزار شد، حضور حزب الله در سوریه را عامل ناکامی پروژه سرنگونی این کشور توصیف کرد و گفت: اگر مقاومت در سوریه حضور نمی یافت هم اکنون سوریه سرنگون شده و لبنان نیز در اختیار تروریست ها قرار می گرفت اما مقاومت و ارتش سوریه و همپیمانان آن توانستند این توطئه را ناکام کرده و بر همین اساس، پروژه دشمن در سوریه رو به پایان است.

وی افزود: گرچه ما بهترین جوانان خود را تقدیم کرده و نیروهای ارتش نیز به شهادت رسیدند اما این پیروزی نتیجه آمیخته شدن خون نیروهای مقاومت و ارتش است. اگر منتظر تصمیم عربی و بین المللی می ماندیم دیگر چیزی به اسم دولت سوریه وجود نداشت، همانگونه که مرجعیت در عراق وارد عمل شد و جنبش مردمی را به وجود آورد. 

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: امنیت، ثبات، آرامش، آزادی، عزت و کرامت کنونی لبنان مرهون خون و جانفشانی و تصمیم گیری شجاعانه و تاریخی به شمار می آید که هیچگاه منتظر دیگران نماند و در برابر رعب آفرینی و تهدید مخالفان ایستاد.

فضل الله بر آمادگی مقاومت جهت مقابله با تهدید دشمن صهیونیستی تأکید کرد و اظهار داشت: دشمن صهیونیستی و تفکیری به خوبی می دانند که در لبنان یک مقاومت آماده وجود دارد که می تواند با همکاری ارتش و حمایت ملت در برابر تهدیدها بایستد. دشمنان با توجه به این مساله تنها به تهدید پرداخته و کمتر اقدام عملی از آنها مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: لبنان در پرتو مراسم تشییع پیکر شهدای نظامی ربوده و شهید شده در فضای کاملا ملی قرار دارد و ما به هیچ وجه به اتهامات و هجمه های صورت گرفته توجهی نداریم چرا که نمی تواند واقعیتی را تغییر دهد.

عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة گفت: ما این افراد و گروه ها را به حال خود رها می کنیم زیرا از شکست پروژه تکفیری در منطقه به ستوه آمده و اقدام به هجمه می کنند. ما راه خود را ادامه داده و همچنان در جنگ با دشمنان به پیروزی می رسیم./980/ب902/د

ارسال نظرات