۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۲۹۳۵۲
یکی از فرماندهان بسیج مردمی:

جنبش نجبای عراق آمادگی مقابله با تروریسم را در هر منطقه‎ای دارد

یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق در جمع رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء بر آمادگی این گروه در مبارزه با تروریست‌های داعش در تمام مناطق تاکید کرد.
ابومهدی المهندس

به گزارش خبرگزاری رسا، ابومهدی المهندس نایب رییس بسیج مردمی عراق، در جمع رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء اظهار داشت: این گروه مقاومت آمادگی کامل برای مبارزه با تروریست‌های داعش در هر منطقه‌ای را دارد و همگان به حماسه آفرینی آن اقرار می‌کنند.

فرمانده ارشد بسیج مردمی عراق در جریان عملیات قادمون یا حویجة از منطقه عملیاتی جبال مکحول واقع در شمال استان صلاح الدین که در کنترل مقاومت اسلامی نُجَباء قرار دارد، حضور یافت.

أبو مهدی المهندس با بیان اینکه لشکر ١٢ حشد را نُجَباء به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: این دلاورمردان طی سال‌های اخیر از گرانبهاترین دارایی‌های خود در راه محافظت از سلسله کوه‌های مکحول در برابر تروریست‌های تکفیری داعش گذشتند.

وی افزود: نُجَباء یکی از مهتمرین گروه‌های حشد شعبی است و آنها حماسه‌هایی آفریده اند که همگان به آن اقرار کرده‌اند.

فرمانده برجسته عراقی همچنین از رشادت‌های نُجَباء در میدان نبرد تقدیر کرد و گفت: رمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء آمادگی کامل برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش در هر منطقه‌ای را دارند.

المهندس با ابراز امیدواری از زوال گروه تروریستی تکفیری داعش که از سال ٢٠١٤ سودای اشغال عراق را داشت، تصریح کرد: رزمندگان نُجَباء جدیت قابل تحسینی در حفظ سرزمین عراق دارند و بارها نقشه‌های شوم تروریست‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

گفتنی است، امنیت منطقه جبال مکحول پس از پایان عملیات آزادسازی و پاکسازی بیجی، به مقاومت اسلامی نُجَباء محول شده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات