۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۴۳۹۸
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها؛

ابتدايي‌ترين حقوق انساني در غزه پايمال مي‌شود

رسا،سرويس سياسي ـ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها با انتشار اطلاعيه‌ايآ آمادگي همه جانبه دانشگاهيان را در پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با جنايتكاران غزه اعلام كرد.
ابتدايي‌ترين حقوق انساني در غزه پايمال مي‌شود

به گزارش خبرگزاري رسا، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها با انتشار اطلاعيه‌اي جنايات رژيم صهيونيستي در غزه را محكوم كرد.

در بخشي از اين اطلاعيه آمده است:‌ «امروز دنيا خواهد ديد كه چگونه و دقيقا همچون واقعه عاشورا و بر خلاف محاسبات مادي گرايان، بار ديگر مردم و زنان الگو گرفته از آزادگي حسين(ع) در غزه،تمام پيش بيني هاي جهان سلطه را بر هم خواهند زد.

چندين قرن از شروع تمدن بشر سپري شده ولي همچنان شاهد وحشي گري هاي فراواني در جهان مي باشيم.گويي اصلا تمدني وجود نداشته و تجربه اي از اين قرون نصيب انسان ها نشده است.»

اين اطلاعيه مي افزايد: «هنوز همان توحشي كه در كتاب ها به انسان هاي اوليه نسبت مي دهند در صهيونيست هاي به اصطلاح متمدن امروزي قرن 21بدون كم و كاست و بلكه بيشتر وجود دارد. ظلم و ستمي كه هم اكنون استكبار جهاني با ابزار به اصطلاح تمدني خود انجام مي دهد در تاريخ بشري بي سابقه است و جالب تر اين كه همين مستكبرين اقدامات خود را حفظ حقوق حقوق بشر و حمايت از اخلاق انساني مي نامند.

نمونه اي از اين جنايات را سال هاست در سرزمين فلسطين و سايرذ مناطق مسلمان نشين نظاره گر هستيم و البته در اين ميان مظلوم تر از همه ساكنين مسلمان نوار غزه هستند.

اين روزها ابتدايي ترين حقوق انساني در غزه، زير چكمه هاي تمدن مجلل صهيونيستي غرب خاكستر مي شود و رسانه ها قطره هاي خون را چنان تزيين صفحات تلويزيوني نمايش مي دهند ولي صدايي از حلقوم مدعيان حقوق بشر شنيده نمي شود.

كساني كه براي حقوق بشر يقه دراني مي كنند و رسالت خود را با حفظ كرامت و آزادي انسان گره مي زنند،اكنون چرا مصلحت انديشانه زبان به دهان گرفته اند؟»

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: «جنايتكاران جنگي امروز،كه روي چنگيز ها و هيتلر ها را هم سپيد كرده اند، حتي مردم اين سرزمين را از حقوق اوليه انساني خود محروم و فاجعه انسان سوزي را به راه انداخته اند تا معناي بخش هولوكاست واقعي شود.

به نمايندگي از دانشگاهيان سراسر كشور،ضمن حمايت از پيام عاشورايي رهبر معظم انقلاب اسلامي و با لبيك به فرمان ايشان اعلام مي داريم كه از تمام ظرفيت دانشگاه ها و جان هاي ناقابل خود در راه اجراي دستورات ولي امر مسلمين جهان بهره خواهيم جست.»

 

ارسال نظرات