۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۴۴۴۲۹
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت مرحوم ‌آیت الله حائری شیرازی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم آیت الله حائری شیرازی از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
حائری شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت ارتحال مرحوم آیت الله حائری شیرازی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری امشب از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم بزرگداشت حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، حسین نوری همدانی، سید موسی شبیری زنجانی، عبدالله جوادی آملی، سید محمد علی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر دیگر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات سید محسن خرازی، سید احمد خاتمی، علیرضا اعرافی، حسن ممدوحی عباس کعبی، محسن اراکی، سید محمد سعیدی، ابراهیم امینی، علوی بروجردی، هادوی تهرانی، حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، حسینی خراسانی، ربانی، ملکا و مصلحی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در این مراسم ترحیم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله حائری شیرازی را گرامی داشتند و برای این عالم مجاهد علو درجات و غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد سطح عالی حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به خدمات و مجاهدت های مرحوم آیت الله حائری شیرازی، آن مرحوم را عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر توصیف کرد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم مرحوم آیت الله حائری شیرازی را از نوابغ حوزه دانست و این شخصیت مجاهد را  عالمی عامل دانست  که در راه خدمت به مردم و اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همواره دغدغه خدمت به اسلام و مسلمین را داشت./1323/

ارسال نظرات